شهردار ملایر خبر داد :

تخریب پاتوق افراد معتاد و ولگرد در محلات شهر

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۷:۵۲
کد خبر: ۷۱۲۹۱۷
تخریب پاتوق افراد معتاد و ولگرد در محلات شهر
شهردار ملایر گفت: تعدادی از پاتوق‌های افراد معتاد و ولگرد در محلات ملایر تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حسین بابایی در این رابطه افزود: این اقدام در راستای وظایف شهرداری و جهت رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته و خطرناک واقع در معابر عمومی کوچه‌ها و اماکن عمومی در سطح شهر ملایر و مراجعه شهروندان و اهالی محله‌های دارای این اماکن مخروبه که تبدیل به پاتوق معتادان و افراد ولگرد شده بود، صورت گرفت.

وی اظهار کرد: در این اماکن مخروبه معتادان و افراد ولگرد مزاحمت‌های متعددی را برای همسایگان و مردم عامه فراهم کرده بودند بنابراین در راستای اجرای طرح کرامت و مبارزه همه‌جانبه با اعتیاد و موادمخدر در شهرستان ملایر با اخذ مجوز از دادستان ملایر و مرجع قضایی، 2 ملک مخروبه واقع در بلوار قائم مقامی، کوچه شهید اکبری، خیابان شهید صفرخانیان، کوچه بکتاش تخریب شد و انجام تخریب‌های فوق همچنان ادامه دارد.

شهردار ملایر در بخش دیگری از سخنانش به بازدید شهرداران و مسئولان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های عمرانی شهرداری ملایر اشاره کرد و گفت: معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی و جمعی از کارشناسان استانداری به همراه 30 شهردار شهرهای استان از پروژه‌های عمرانی شهرداری ملایر بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید یک‌روزه از بام ملایر، باغ تاریخی سیفیه ،جاده سلامت و پروژه جهان کوچک بازدید به عمل آمد و گزارشی از وضعیت شهرداری ملایر و روند انجام کار پروژه‌ها به شهرداران استان آذربایجان ارائه شد.

بابایی اظهار کرد: در ادامه از باغ تاریخی سیفیه و مقبره سیف‌الدوله به عنوان یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های ایران و دریاچه مصنوعی همین پارک و دو پروژه بزرگ گردشگری شهرداری بام ملایر و مجموعه جهان کوچک بازدید به عمل آمد که مورد توجه شهرداران قرار گرفت و همگی حجم فضای سبز و اقدامات عمرانی صورت گرفته را کم‌نظیر دانستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز