معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان:

امور اراضی استان در تغییر کاربری زمینهای کشاورزی دقت بیشتری به عمل آورد

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۶:۴۸
کد خبر: ۷۱۳۲۰۵
امور اراضی استان در تغییر کاربری زمینهای کشاورزی دقت بیشتری به عمل آورد
گودرز امیری گفت: رفع مشکلات بخش خصوصی در اولویت دستور کار مدیران باشد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ امیری  در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری اظهار کرد: در خصوص مشکلات گلخانه دیناروند جلسه ای باحضور مدیران ذیربط دستگاه‌های اجرایی استان و کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی در وزارتخانه تشکیل خواهد شد و تا تصمیمات لازم در خصوص برطرف کردن مشکلات لحاظ گردد.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات نیروگاه سیکل ترکیبی ،افزود: دستگاههای اجرایی نسبت به رفع مشکلات ارائه شده در جلسه در اسرع وقت اقدام کنند.

امیری با اشاره به واگذاری پروژه پرورش ماهی  1500 تنی مکانیزه شیلات بخش چم چیت که مراحل واگذاری ان از طریق ماده 27 انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سند به‌نام اداره کل شیلات می‌باشد، پروژه هیچ مشکلی ندارد و سرمایه گذاران می توانند در مزایده شرکت کنند و چنانچه مشکلی وجود داشته باشد اداره کل شیلات استان متعهد می شود، تا برطرف کردن کامل مشکل در کنار سرمایه گذار حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه امور اراضی در تغییر کاربری زمینهای کشاورزی دقت بیشتری به عمل آورد، خاطر نشان کرد: در مواردی که تغییر امکان پذیر است تسریع شود و در ارزیابی مساعدت  کنند.

امیری  با تاکید بر تشکیل جلسه خدمات برای بررسی مشکلات سرمایه گذار، یادآورشد: این جلسه با هدف بررسی علمی طرحهای مختلف بصورت ماهانه تشکیل شود.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های مشکل‌دار دیگری که مطرح شد،گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به رفع آن اقدام کنند، همچنین برخی طرحهای دیگر بدلیل مشکلات قانونی امکان اجرای انها وجود ندارد و به سرمایه گذار اعلام شود تا نسبت به جابجایی اجرای طرح اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز