کمپین مهر رمضان با هدف کمک به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۸:۳۵
کد خبر: ۷۱۳۲۵۹
کمپین مهر رمضان با هدف کمک به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان
در یک حرکت نیکوکارانه؛ کمپین مهر رمضان با هدف ۳۰ روز، کمک به ۳۰ بیمار نیازمند در حال انجام است که در پایان نیمه نخست ماه رمضان ۹۱۰ خیر، کمک های خود را به این کمپین واریز کرده اند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، از روز دهم ماه مبارک رمضان تا ۱۰ روز بعد از عید فطر، یعنی در ۳۰ روز ، می خواهیم به کمک یکدیگر، ۳۰ بیماران مبتلا به سرطان را انشاءالله نجات دهیم. این ۳۰ بیمار، همگی مستمند هستند و حتی در تأمین مایحتاج روزمره شان نیز مشکل دارند و در این میان، بیماری سرطان نیز بر زندگی آنها و خانواده هایشان سایه افکنده است. آنها روزگار سختی را در میان تنگدستی و بیماری صعب العلاج سرطان می گذرانند.

بیمارستان خیریه امید، این بیماران را تحت پوشش خود قرار داده است و البته این ها ، تنها بخشی از صدها بیماری هستند که در این مرکز درمانی خیریه، تحت مداوایند.

با همکاری بیمارستان خیریه امید، فهرست ۳۰ بیماری که از بقیه بیماران نیازمندتر هستند را از روی پرونده هایشان استخراج کردیم و اینک می خواهیم با کمک کاربران خیر و انساندوست فضای مجازی، نور امیدی بر زندگی این افراد تهیدست بیفکنیم.

بیمارستان خیریه امید، در ارومیه است و بیماران مبتلا به سرطان در شمال غرب کشور را تحت پوشش قرار می دهد.

این فراخوان به مدت ۳۰ روز ادامه خواهد داشت و هر چه جمع شد، برای درمان این ۳۰ بیمار نیازمند تقسیم و مصرف خواهد شد. یعنی هر کمکی که می کنید در واقع به ۳۰ نفر کمک می کنید.

در نجات این ۳۰ انسان سهیم باشیم؛ ناامیدشان نکنیم و لبخند سلامتی را بر لبانشان بیاوریم.

این درگاه پرداخت آنلاین است؛ هر اندازه می توانیم و از دست مان بر می آید کمک کنیم به نیت سلامتی عزیزان مان.

برای اطلاع از اطلاعات تکمیلی و پیوند به کمپین مهر رمضان  (اینجا) مراجعه کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز