رئیس هیأت مدیره انجمن توسعه و تعالی استان کرمانشاه:

مهم‌ترین بحث در این انجمن، بحث فرهنگ وهنر است

۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۲:۱۶
کد خبر: ۷۱۳۴۳۲
مهم‌ترین بحث در این انجمن، بحث فرهنگ وهنر است
انجمن توسعه و تعالی استان کرمانشاه دو ساله که فعال است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اولین نشست کمیته رسانه انجمن توسعه و تعالی استان کرمانشاه با حضور تعدادی از اعضای انجمن و خبرنگاران در سالن کنفراس  اتاق بازرگانی کرمانشاه تشکیل شد.

 علی اصغر میرزایی رئیس هیأت مدیره انجمن توسعه و تعالی استان کرمانشاه در این نشست گفت: حدود دو ساله که این انجمن تشکیل شده است و همه مشکلات استان کرمانشاه را دلسوزانه مطرح کرده‌ایم، اما این جمعیت به افراد مؤثر در کار بیشتری نیاز دارد.

وی به زلزله 21 آبان پارسال اشاره کرد و افزود: از همه موضوع‌ها می‌شود استفاده کرد، اما مباحث فرهنگی و هنری مهم‌ترین مسئله ماست، در بحث زلزله بسیار ناراحت شدیم اما بعد از زلزله بحث‌های مؤثری در استان کرمانشاه مطرح شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن توسعه و تعالی استان کرمانشاه گفت: چند هزار میلیارد تومان برای بازسازی مناطق زلزله‌زده، طرح بزرگ گرمسیری و... این‌ها می‌تواند در استان کرمانشاه که آمار بیکاری بالایی دارد در اشتغال‌زدایی مؤثر باشد.

میرزایی به واگذاری پالایشگاه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در کرمانشاه با ایجاد سرمایه‌گذاری و فضای کار مشکل داریم، مثال پالایشگاه که واگذار شد می‌گویند کسی سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

وی در حاشیه برگزاری این نشست به خبرنگار برنا گفت: این انجمن دو ساله که فعالیت خود را آغاز کرده و در آذر ماه سال 96 مجوز آن صادر شده قبلاً 9 نفر هیأت مؤسس داشته‌ایم که اکنون 40 تن اضافه شده و اعضای آن در حال اضافه شدن است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز