شهردار اردبیل مطرح نمود

عملکرد شهرداری اردبیل شفاف تر از گذشته است

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۶:۴۶:۰۰
کد خبر: ۷۱۳۵۵۷
عملکرد شهرداری اردبیل شفاف تر از گذشته است
شهردار اردبیل گفت: مباحث مالی و عملکرد شهرداری اردبیل بسیار شفاف تر از گذشته است .

به گزارش برنا،دکتر حمید لطف اللهیان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: هزینه های جاری و عمرانی شهرداری اردبیل در متمم بودجه در خدمت اعضای شورای شهر قرار گرفته و کاملا واضح و شفاف است.

وی گفت: هزینه اداره شهرها امروزه گرانتر شده و نه تنها شهرداری اردبیل بلکه تمامی شهرداری ها با رکود اقتصادی مواجه هستند.

شهردار اردبیل افزود: آماده ارایه تمامی مدارک، اسناد و دفاتر به منظور بررسی به شورا هستیم.

لطف اللهیان ادامه  داد: شهرداری اردبیل تا کنون هیچ تسهیلاتی از بانک دریافت نکرده و چنانچه مجبور باشد برای تامین مالی کارها و اقدامات خود از تسهیلات استفاده خواهیم کرد.

لایحه ارسالی به شورای شهر صرفا جهت اخذ مجوز برای انتشارآگهی است

شهردار اردبیل  گفت:لایحه ارسالی شهرداری اردبیل به شورای شهر صرفا جهت اخذ مجوز برای انتشارآگهی به شکل EPSF و به منظور انتخاب سرمایه گذار است

 وی گفت:  پیگیری پروژه ای که در طرح جامع شورای هماهنگی کشور در سال 94 مصوب شده است وظیفه قانونی شهرداری است.

لطف اللهیان بیان کرد: طرح پروژه (بی. آر.تی) در شورای عالی سرمایه گذاری مطرح و تصویب شده و ما موظف هستیم نظر شورای عالی سرمایه گذاری را به صحن شورا ارایه دهیم.

وی افزود: هرچند طرح جامع (بی.آر.تی)و مسیرهای اجرایی این طرح مورد تایید اعضای شورای شهر واقع شده است اما از اجرای طرح جامع ترافیک به تاخیر افتادیم، در حالی که اکنون باید در حال اجرای فاز دوم (مسیر عمود) این طرح می بودیم اما هنوز درخواست مجوز انتشار آگهی را داریم.

 لطف اللهیان در ادامه توضیحات خود گفت: تمام اهتمام شهرداری اردبیل برای انتشار فراخوان آگهی به منظور انتخاب سرمایه گذار است و روند انتشار آگهی باید هرچه سریعتر پیش رود.

 شهردار اردبیل همچنین بر لزوم ساماندهی و مدیریت هوشمند پارک های حاشیه‌ای معابر شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: پارک حاشیه ای از معضلاتی است که باعث افزایش ترافیک می شود که با اجرای تزپارک(ساماندهی پارک های حاشیه ای) می توان ترافیک را تا حدی کاهش داد.

 

نظر شما