استاندار خراسان رضوی :

ضرورت تولیدات فاخرفرهنگی با رویکرد تقویت روحیه مشارکتی و خیرخواهانه

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۶:۲۴
کد خبر: ۷۱۳۶۶۳
ضرورت تولیدات فاخرفرهنگی با رویکرد تقویت روحیه مشارکتی و خیرخواهانه
استاندار خراسان رضوی گفت : امروز باید تولیدات فرهنگی فاخر با رویکرد جلب مشارکت های مردمی در امور مختلف و خیرخواهانه تقویت شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در جریان بازدید از پیش تولید مجموعه تلویزیونی "مشتی باش " در مشهد افزود : طی سال های اخیر برنامه های فرهنگی زیادی در مشهد برپا و اجرایی شده است اما جای چنین برنامه هایی با رویکرد فرهنگی و خیرخواهانه خالی بود.

 وی با تاکید بر تقویت تولید برنامه هایی چون مجموعه "مشتی باش " اظهار کرد : مشهد پتانسیل بسیاری زیادی برای جلب مشارکت های مردمی در امور خیر را داراست و باید بیش از این بدان توجه شود.

 وی ادامه داد : تولید و اجرای برنامه هایی از این دست که مردم حضوری مستقیم در آن دارند و تسری امور خیر به جامعه  خود عاملی در گسترش فرهنگ ارزشی و دینی ما بویژه سیره رضوی است .

استاندار با بیان اینکه از تولید و انجام چنین اقداماتی حمایت می شود و دستگاه های فرهنگی هم پیگیری های لازم برای توسعه فعالیت هایی از این دست را انجام می دهند.

پیش تولید مجموعه تلویزیونی ٠ قسمتی مشتی باش به شیوه برنامه دورهمی به کارگردانی سامان سالورو تهیه کنندگی امیرحسین کلیدری و مصطفی عادلخانی و اجرای علی اوجی در مشهد در حال انجام است و طی این برنامه میهمانی از چهره های شناخته شده سینما و تئاتر وغیره دعوت می شوند و در قالب این برنامه از ظرفیت ها و مشارکت افراد برای امور خیر و ترویج نیکوکاری بهره گرفته می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز