صبوریان به عنوان مدیر گروه برنامه عملیاتی منطقه ۴ وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۱۳۶۷۲
صبوریان به عنوان مدیر گروه برنامه عملیاتی منطقه ۴ وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد
در اولین نشست تخصصی مدیران کل ورزش و جوانان منطقه 4 کشور با رای اکثریت مدیران استان‌ها کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان مدیر گروه برنامه عملیاتی منطقه 4 وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اولین نشست تخصصی مدیران کل ورزش و جوانان منطقه ۴ کشور، با حضور مطلبی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری،باورساد معاون اداره کل توسعه منابع انسانی، کوهی دهکردی مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بهمراه مدیران کل ورزش و جوانان منطقه ۴ کشور، شامل استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی به میزبانی شهرستان چابهار برگزار شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در این نشست با اشاره به اهداف تشکیل کار گروه برنامه عملیاتی مناطق ۸ گانه ادارات کل ورزش و جوانان کشور، اظهار داشت: مدیران مناطق باید بصورت ماهانه تشکیل جلسه داده و با تعامل و همکاری نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان اقدام کنند.

مطلبی در ادامه افزود: این کار گروه فقط مربوط به حوزه توسعه مدیریت و منابع نیست و کلیه مسائل و مشکلات استانها مطرح خواهد شد، لذا بنابر نیاز از سایر حوزه های ستادی وزارت ورزش و جوانان نیز دعوت بعمل خواهد آمد.

وی در خصوص تقسیم بندی مناطق استانی،گفت:در حال حاضر بر اساس فرهنگ، زبان و موقعیت جغرافیایی این تقسیم بندی صورت گرفته است و اگر در آینده احساس شود که این تقسیم بندی مناسب نیست، قطعٱ قابل اصلاح و تغییر خواهد بود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات،ارتباطات و تحول اداری با تبین شاخص های ارزیابی عملکرد استان ها افزود:باهماهنگی دفتر ارزیابی،شاخص های ارزیابی عملکرد اداره کل استانها در حال اصلاح است، بر این اساس سامانه ای تعریف خواهد شد که پس از تائید مقام عالی وزارت در استان ها و ستادها اجرا می شود.

کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، منابع انسانی را از مقوله های مهم نام برد و گفت: در حوزه های معاونت های ستادی وزارتخانه و تعاملشان با ستادهای استانها تفاوت برداشت و موازی کاری زیادی است. که باید با ایجاد یک بازنگری در فعالیت‌ها و اهداف به بهره وری بیشتری برسیم.

صبوریان در خصوص ارزیابی عملکرد استانها، اظهار کرد:عملکرد اداره کل ورزش و جوانان هر استان به میزان رشد و پیشرفت شان ارزیابی می شوند نه با سایر ادارات کل، زیرا، زیرساخت های استان ها با هم متفاوت است. باید شرایطی وجود داشته باشید تا استان‌هایی که با برخی کمبود‌ها مانند زیرساخت و منابع رو به رو هستند و از دیدگاه دیگری ارزیابی شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با تشریح عملکرد و اقدامات انجام گرفته و برنامه های ورزش جوانان در استان گفت:مشکلات حوزه ورزش و جوانان در استانها با مدیریت کارگروه برنامه عملیاتی مناطق و تعامل ادارات کل ورزش و جوانان با مدیریت بیشتر قابل حل است.

امیاری در ادامه افزود:از درخواست های مشترک مدیران کل ورزش و جوانان منطقه، ارتقاء ساختمان های اداری شهرستان ها می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی با اشاره به شاخص های ارزیابی استان ها بیان کرد:ظرفیت های قانونی در استان های منطقه بسیار با هم متفاوت است، پیشنهاد میکنم که برای کارگروه منطقه ای،سند کاری وجود داشته باشد و پس از آن شرح وظایف و انتظارات از استان ها درخواست نمائیم.

وی در ادامه نسبت به تقسیم بندی استانها،تاکید کرد: مبنای تقسیم بندی استانها را براساس شاخص های اقتصادی شان مشخص نمائیم و توان اجرایی آنها را در نظر بگیریم. بایستی در ظرفیت های قانونی به صورت مصداقی عمل نمائیم،چون فعالیت ها در استان ها متفاوت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی نیز در این نشست با تاکید بر برنامه ریزی در کار گروه مناطق برای خروجی مطلوب،اظهار داشت:بایستی در کار گروه مناطق مسائل و مشکلات ریز ادارات کل ورزش و جوانان مطرح گردد و به گونه ای برنامه ریزی شود که جلسات کاربردی و خروجی مطلوب داشته باشد.

وی ادامه داد:باید به استانها استقلال لازم داده شود تا با بحث و تبادل نظر با یکدیگر بتوانند خیلی از مشکلات حوزه ورزش و جوانان موجود در منطقه را خودشان در قالب تعامل رفع و رجوع نمایند.

لازم به ذکر است در این نشست؛پس از همفکری استانها،کوروش صبوریان به عنوان مدیر گروه برنامه عملیاتی منطقه ۴،توسط مدیران استانها انتخاب گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز