امروز اعلام شد ؛

احضار استاندار به دفتر رئیس جمهور اصلا صحت ندارد

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۳:۰۷
کد خبر: ۷۱۳۸۹۳
احضار استاندار به دفتر رئیس جمهور اصلا صحت ندارد
برخلاف ادعای برخی رسانه ها، اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور پیامی احضار استاندار این استان به دفتر رئیس جمهوری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در پیام اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان  آمده است: پیرو انتشار مطلبی با عنوان احضار استاندار سیستان و بلوچستان به دفتر رئیس جمهوری، ضمن تکذیب این موضوع، به اطلاع می رساند؛ تنها سفر استاندار به تهران، طی روز سه شنبه هفته گذشته به منظور شرکت در گردهمایی یک روزه استانداران سراسر کشور بوده است.

در این پیام ذکر شده است: ایشان همچنین در روز چهارشنبه برخی برنامه ها و امور استان را در داخل مجموعه ی وزارت کشور پیگیری کرده و سپس در همان روز به استان مراجعت داشته است.

در بخشی از این پیام آمده است: ضمنا این گونه سفرها در راستای پیگیری مسایل استان در سطح وزارتخانه ها و سازمان ها و حضور در جلسات انجام می شود.

در بخش پایانی این پیام تاکید شده است: ضمن تشکر از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه بابت اهتمام و پیگیری‌های مجدانه اخبار و مسائل استان، از همه فعالان رسانه ای انتظار می ‌رود بر اساس اصول اخلاقی و حرفه ای رسانه ای، قبل از انتشار هرگونه خبر و گزارش، از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نموده و سپس نسبت به انتشار یا بازنشر آن اقدام کنند.

روزنامه محلی «زاهدان» روز شنبه در مطلبی نوشته بود: «در شنیده ها داشتیم که دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری استاندار سیستان و بلوچستان را به تهران احضار کرده است.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز