امام جمعه بوشهر:

مدیریت انقلابی نظام را از نفوذ دشمنان مصون می کند

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۵:۴۲
کد خبر: ۷۱۳۸۹۶
مدیریت انقلابی نظام را از نفوذ دشمنان مصون می کند
امام جمعه بوشهر گفت: مدیریت دانایی محور، انقلابی، جهادی و نظارت نیاز اساسی پیشرفت کشور و مصون ماندن از نفوذ دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر  گفت : سوء برنامه ریزی و مدیریت همراه با سوء نظارت و نبود همکاری لازم بین بخش های مختلف از جمله عوامل تاثیرگذار در موثر واقع شدن تهاجم بیگانگان است.

وی با بیان اینکه ایران با انقلاب اسلامی عصر جدیدی از پیشرفت را آغاز کرده است گفت: انقلاب مراحل مختلفی دارد که در این ارتباط مرحله های ساختارسازی نظام جدید و نظام انقلابی به خوبی شکل گرفته و برای ایجاد دولت انقلابی نیز در وسط راه هستیم و باید تلاش های خود را در این مسیر افزایش دهیم.

وی گفت: با تکمیل این چرخه است که تمدن انقلابی اسلامی شکل گرفته و همه امور از جمله اقتصاد و رفاه اجتماعی و فرهنگ اسلامی تحقق پیدا می کند.

صفایی بوشهری ادامه داد: برای رسیدن به افق عالیه انقلاب باید صبر پیشه کرد و همان طور که شهدا در این راه جان دادند مردم نیز باید با صبر و همکاری برای رسیدن به افق عالیه انقلاب تلاش کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه با گرامیداشت 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: ایشان انسانی بزرگ بودند که شخصیت وی هنور بطور کامل شناخته نشده است.

وی افزود: امام فردی ذوب در اسلام، بنده صالح خدا و فارغ از دنیای مادی بود که با رهبری عالمانه خود با انقلاب اسلامی ایران تحولی بزرگ و تاریخی درجهان رقم زد.

صفایی بوشهری ادامه داد: امام راحل با دستان خالی و در سایه توکل به خدا واعتماد به مردم انقلاب را براساس آمیزه های اسلامی بنا کرد.

وی همچنین با گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد و سالروز آغاز ولایت رهبر انقلاب اظهار کرد: ایشان فردی از تبار ابا عبدالحسین (ع) و به حق شایسته رهبری هستند.

صفایی بوشهری ادامه داد: مردم ایران همان گونه که قدردان امام راحل بودند اکنون نیز قدردان مقام معظم رهبری هستند.

وی گفت: مردم ایران همواره ولایتمدار هستند که در این راه جان خود را نیز فدا می کنند.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به جایگاه شب های قدر اظهارداشت: شب قدر شب سرنوشت سازی است که انسان ها با موقعیت شناسی می توانند از این ظرفیت برای تصحیح گذشته خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز