امام جمعه کرمانشاه:

راه نفوذ دشمن در میان جوانان را باید سد کنیم

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۶:۳۲
کد خبر: ۷۱۳۹۰۴
راه نفوذ دشمن در میان جوانان را  باید سد کنیم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان به دنبال نفوذ و ایجاد انحراف در بین جوانان هستند که باید راه را بر آنان سد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: امسال سالروز رحلت امام راحل را باشکوه برگزار کنیم و این روز را قدر بدانیم، زیرا امام خمینی (ره) بر گردن بشریت حق بسیاری دارد.

وی افزود: آیت الله خامنه ای از روز رحلت امام تاکنون ملت ایران را به شکلی هدایت کرده است که امروز در اوج اقتدار قرار دارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید افکار و راه امام خمینی حفظ شود، گفت: تمام افکار امام ناب و اسلامی هستند که باید زنده بماند.

آیت الله علما با بیان اینکه امام حامی تمام مسلمانان جهان بود و از ظالمان در هرجای دنیا حمایت می کرد، گفت: نفرتی که امام نسبت به ظلم و استکبار ایجاد کرد باید حفظ شود.

وی تاکید کرد: باید زندگی ساده امام‌ را الگوی خود قرار دهیم و اشرافی گری و تجمل گرایی را کنار بگذاریم و این نکته را در تمام ادارات و نهادها نیز حاکم‌ کنیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به قدرت حزب الله برای از پای در آوردن اسرائیل گفت: این درس‌ مقاومت را امام در ایران بازگو کرد و آن را در دل ملت نهادینه کرد.

آیت الله علما ادامه داد: جمهوری اسلامی تنها صدایی در جهان است که کاملا از اسلام دفاع کرده و برای زنده نگه داشتن آن تلاش می کند.

وی با اشاره به سخنان ‌رهبر معظم انقلاب در ‌جمع دانشجویان، گفت: دشمنان در بسیاری از مواقع به دنبال تحریف سخنان امام هستند، ما باید مراقب باشیم تا گرفتار این‌ تحریف ها نشویم.

آیت الله علما در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی گفت: ما راهی جز اقتصاد مقاومتی و تکیه بر کالای ایرانی نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز