پیگیری وضعیت درمانی دانشور در مشهد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۳:۱۳
کد خبر: ۷۱۴۱۷۱
پیگیری وضعیت درمانی دانشور در مشهد
رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: محمد دانشور رکابزن ملی پوش، وضعیت درمانی خود را با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی روزبهان در این خصوص اظهار کرد: اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری پیست به پایان رسید و در بخش سرعت محمد دانشور توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در سه ماده اسپرینت، کایرین و یک دور ثابت عنوان نخست را به دست آورد.

وی افزود: دانشور عملکردی خوب و قابل تحسین داشت و حالا می‌تواند با تعطیلی ۷ روزه اردوی تیم ملی روند درمانی خود را ادامه دهد. دانشور با آمادگی جسمانی بالا و شرایطی بسیار خوب توانست در لیگ برتر بدرخشد و همه را نسبت به آینده امیدوار کند.

روزبهان خبرداد: دانشور در رفتگی‌هایی را در ناحیه دنبالچه، لگن و ران پای چپ دارد که قرار است در شهر خود مشهد زیر نظر دکتر فرهادی در رفتگی‌های خود را درمان کند. همچنین در جلسه ای که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد مقرر شد که برای آمادگی هرچه بیشتر این رکابزن ملی پوش تمام شرایط درمانی مورد نیاز وی تامین گردد همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم جهت همکاری و کمک به وضعیت درمانی وی شرایط خوبی را فراهم کرده است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی با بیان اینکه رقابت‌های بخش سرعت دوچرخه سواری بازی‌های آسیایی در سه ماده کایرین، اسپرینت و تیم اسپرینت برگزار می‌شود و دانشور از امیدهای ایران برای رسیدن به مدال سرعت است، گفت: با توجه به این که ایران پیست چوبی ندارد، تیم ملی سرعت برای آماده شدن جهت حضور در بازی‌های آسیایی، قرار است اردویی در مالزی داشته باشد و در خلال این اردو در مسابقات مختلف شرق آسیا نیز شرکت کند. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دانشور در این یک هفته با آمادگی خوبی به تمرینات تیم ملی بازگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز