استاندار کردستان:

باید بانک ها تسهیل کننده و حامی تولید باشند

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۱:۱۶
کد خبر: ۷۱۴۲۶۶
باید بانک ها تسهیل کننده و حامی تولید باشند
استاندار کردستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران باید مورد حمایت بانک‌ها باشند، گفت: بدلیل اهمیت تولید و ایجاد اشتغال، بانک‌ها باید تسهیل کننده و حامی بخش تولید و تولید ‌کنندگان باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در حاشیه بازدید از چند طرح صنعتی در سنندج و دهگلان، در جریان عمده مشکلات این واحدهای تولیدی کە سرمایه در گردش بود، قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای تولیدکنندگان احترام و ارزش قائل هستیم، اظهار داشت: صاحبان بنگاه‌های تولیدی باید تلاش کنند با تولید به روز، سالم و فروش محصولات خود به تعهدات شان در قبال بانک‌ها عمل کنند.

استاندار کردستان افزود: تولید کنندگان کالاهای مختلف در استان باید با در نظر گرفتن همه جوانب موضوع صادرات و ارز آوری به کشور را نیز مورد توجه قرار دهند.

مرادنیا همچنین بر تامین مواد اولیه مورد نیاز بنگاه‌های تولیدی در داخل استان تاکید کرد و یادآور شد: امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که مواد اولیه در درجه اول از استان و بعد از سایر نقاط کشور تهیه شود تا کمتر به خارج از کشور وابستگی داشته باشیم.

براساس این گزارش، مرادنیا استاندار کردستان از دو طرح صنعتی و تولیدی شرکت مهر پویش ئاوالان تولید کننده کاغذ دکوراتیو و روکش ام دی اف در دهگلان و شرکت تولید بستنی عسل در شهرک صنعتی سنندج بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز