امام جمعه بیرجند:

نظام را باید از آلودگی اشخاص مبرا کنیم

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۷:۰۹
کد خبر: ۷۱۴۲۷۴
نظام را باید از آلودگی اشخاص مبرا کنیم
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: باید نظام مقدس جمهوری اسلامی را از آلودگی هایی که اشخاص ایجاد می کنند، مبرا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار اعضای ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، یوم الله 15 خرداد و ستاد قدس و انتفاضه استان خراسان جنوبی افزود: باید خارج از مسئله شعار و بالاتر از مسئله شعور در مقام عمل هم عادلانه عمل کنیم.

وی بیان کرد: به تعبیر دشمن همه گزینه ها علیه ملت ایران روی میز است و این حرف یعنی دشمن هر کاری علیه ملت ایران انجام می دهد.

وی گفت: خوش باورانی که نقص فکری داشته یا در معاملات زیانبار با دشمن کنار می آیند، باید بدانند که دشمن هیچ وقت دوست نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: کسانی که منافع آنها در کشور ما تامین بود و شاه مملکت را آنها تعیین می کردند و هیچ کس مانع آنها نبود اما به این هم قانع نبودند و در چنین شرایطی قانون کاپیتولاسیون را به تصویب رساندند چون قصد تحقیر ملت را داشتند و بحث منافع تنها نبود.

وی گفت: با تصویب قانون کاپیتولاسیون، مستشاران خارجی همه کاره و ارباب می شدند و اگر این مستشار دست ناموس مسلمان را بگیرد هیچ مقامی حق دخالت ندارد و پرونده اش باید در کشور خودش بررسی شود که این همان تحقیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: امام خمینی (ره) فریاد زد که با تصویب قانون کاپیتولاسیون کشور را فروختید، استکبار به منافع خودش هم قانع نیست.

وی اظهار داشت: وقتی محمد مرسی (رئیس جمهوری سابق مصر) با کمک مردم و خون انقلابیان مصر بر سر کار آمد، نامه ای به صهیونیست ها نوشت که از ما نگران نباشید، به دست بوسی پادشاه عربستان رفت اما باز هم استکبار از این خودشیرینی های مرسی قانع نشد چون آنها خودشان باید نوکر خود را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: اگر کسی از استکبار درخواست نوکری کند همان بلایی که سر مرسی آوردند سر او هم می آورند.

امام جمعه بیرجند گفت: 15 خرداد فریادی از قشرهای مختلف مردم در مقابل مستکبران بود و فریاد آنها امروز در گلوی ملت ایران است.

وی افزود: 70 سال است که یک کشور (فلسطین) را اشغال کرده و مردم آنجا را آواره کرده اند، وجدان بشر کجاست آیا نباید از این ستمگران دادخواهی شود و همه کسانی که سکوت می کنند در این ظلم ها شریک هستند.

وی بیان کرد: کشور فرانسه به عنوان مهد آزادی فقط در اهانت به انبیای الهی و تضییع حق مظلوم، آزاد است اما مقابل اعتراضات مردمی بی رحمانه آنها را می کوبند.

عبادی گفت: اگر یک دانشمند در کشوری که ادعای مهد آزادی دارد بگوید مسئله هولوکاست جای تردید دارد، باید شکنجه شده و به زندان برود.

وی افزود: فریادی که امروز باید زده شود آزادی انسانیت و عقل است و اقدام مقابل ستمگران عالم کاری بزرگ است.

وی اظهار داشت: محقق مسیحی کتاب صوت العدالة الانسانیه درباره حضرت علی (ع) می نویسد چون این کتاب فقط در شان ایشان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شرایط میدانی در دنیای معاصر حساس تر شده و کسانی که داخل و خارج کشور فریاد مظلومان جهان را سر می دهند جامعه بی تفاوت در خواب غفلت را بیدار می کنند.

وی افزود: کسانی که ظلم و ستم را می بینند و سکوت می کنند در پیروی از مطامع نفسانی با ظلم همسو و همصدا هستند و اعضای ستاد ارتحال امام خمینی (ره) و ستاد قدس باید از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و فریاد مظلومان عالم را سر بدهند.

وی بیان کرد: گلاد استون مسیحی قرآن را میان لردهای بریتانیا روی دست گذاشت و به آنها گفت برای سلطه بر کشورهای اسلامی این کتاب مانع است و باید قران را از میان برداشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دشمن به هر شکل از توسعه مواد مخدر، گسترش شراب خواری و فساد و فحشا به دنبال تضعیف باورهای دینی مسلمانان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز