طرح خاموشی برق در استان اجرا می شود

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۸:۰۲
کد خبر: ۷۱۴۲۹۷
طرح خاموشی برق در استان اجرا می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: تابستان امسال و در صورت رعایت نشدن الگوی مصرف برق توسط مشترکان این استان در ساعات اوج مصرف؛ 12 تا 15 عصر و 19 تا 23 شب طرح خاموشی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ داوود راهزادی گفت : شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای پایداری برق و جبران میزان کاهش برق تولیدی در این استان 2 روش مدیریت مصرف و خاموشی با برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: به منظور مدیریت هر چه بهتر الگوی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد پس از انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی، کشاورزان، صنعتگران و بخش های تجاری و خانگی مقرر شد که در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نشود.

راهزادی بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد که ماشین آلات واحدهای تولیدی، پمپاژهای چاه های کشاورزی و مجتمع های آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های آب آشامیدنی، آب کشاورزی و باغ ها نیز در ساعات اوج مصرف برق خاموش شوند.

وی عنوان کرد: چند مشوق در بخش های خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برای افراد رعایت کننده الگوی مصرف برق در نظر گرفته شده است.

راهزادی ابراز داشت: مشترکانی که در ساعات اوج مصرف افزایش مصرف داشته باشند جریمه می شوند و افراد دارای کاهش مصرف نیز مشمول پاداش هایی در محاسبات قبوض خود خواهند شد.

وی گفت: سال گذشته افزون بر 10 میلیارد ریال به منظور پرداخت پاداش و اعمال مشوق برای صنعتگران و کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد که الگوی مصرف برق را رعایت کرده بودند هزینه شد.

افزون بر 241 هزار مشترک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد حدود 203 هزار مشترک معادل 84 درصد خانگی است.

 

نظر شما