هوانیروز کرمانشاه برگزار کرد:

مراسم محفل انس با قرآن کریم، به مناسبت بزرگداشت رحلت معمار کبیر انقلاب

۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۶:۵۲
کد خبر: ۷۱۴۴۰۳
مراسم محفل انس با قرآن کریم، به مناسبت بزرگداشت رحلت معمار کبیر انقلاب
تلاوت دلنشین و زیبای قاریان قرآن فضای محفل را عطر آگین کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حضور فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه،  مهدی ساعد(قاری کشوری)، علی باقری قاری استان کرمانشاه،  حجت‌الاسلام مجید میرزایی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، و جمع کثیری از پرسنل هوانیروز کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم در مسجد ابوالفضل(ع) پایگاه هوانیروزمحفل انس با قرآن کریم برگزار کرد.

photo_۲۰۱)

براساس این گزارش، به مناسبت بزرگداشت رحلت معمار کبیر انقلاب و در ماه مهمانی خدا تلاوت زیبا و دلنشین  قاریان قرآن کریم، فضای محفل را دلنشین و عطر آگین کرد.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این مراسم ملکوتی اظهار داشت: اساس ماه مبارک رمضان گذشت و رحمت الهی است.

photo_۲۵۹

وی افزود: ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان گردوغبار گناه را از دل آدمی فرو می نشاند و اگر ما دل‌هایمان را در این مسیر قرار دهیم می‌توانیم، بیشترین استفاده را از این ماه پر خیر و برکت ببریم.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، با اشاره به روایات ائمه اطهار(ع) گفت: ما بایستی بکوشیم از این فرصت کوتاه ماه رمضان کمال استفاده را ببریم و خود را با قرآن این کتاب آسمانی و هدایت گر انسان مأنوس سازیم.

 

نظر شما