انهدام باند سرقت در کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۰۵:۲۸
کد خبر: ۷۱۴۴۰۸
انهدام باند سرقت در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ سرقت خبر داد که در عملیات‌های پلیسی اخیرا کشف شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛  سردار منوچهر امان‌الهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ سرقت در کرمانشاه خبر داد که در رابطه  ۲۸سارق نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی  شدند.

photo_۲۰۵۶

سردار امان‌الهی افزود:  با پیگیری‌های پلیس آگاهی طی چند روز اخیر چند باند سارقین در حوزه‌های مختلف در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند که شامل، دو باند بزرگ در حوزه سرقت احشام و خودرو شناسایی شدند که در این رابطه ۱۴ نفر نیز دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:  سارقین دستگیر شده اخیر به ۴۰ فقره سرقت احشام و ۱۶ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

امان‌الهی به انهدام سه باند دیگر در حوزه سرقت منزل اشاره کرد و افزود: طی عملیات انجام شده اخیر توسط پلیس آگاهی که با همکاری و اطلاع‌رسانی خوب شهروندان انجام شد،  ۹ تن سارق و ۵ تن مالخر شناسایی شدند و سارقین دستگیر شده به ۹۶ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: آنچه در سرقت‌های منازل قابل توجه است سرقت به روش دیلم زنی است لذا از مردم خواهشمندیم نسبت به بالا بردن ضریب ایمنی درب منازل دقت کافی  داشته باشند.

وی افزود: اقدامات پلیس اگرچه قابل توجه است اما کافی نیست و مردم نیز  با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموالشان می‌توانند در کاهش میزان سرقت نقش مؤثری داشته باشند.

سرهنگ محمدرضا امیری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن پنج باند سرقت‌های مختلف در کرمانشاه به خبرنگار برنا گفت: سارقین دستگیر شده کیف قاپ چهار تن متور سیکلت سوار هستند که به ۳۵ مورد کیف قاپی اعتراف کرده‌اند، و در رابطه با سه باند سارق منزل ۱۴ تن دستگیر شده ۹۶ مورد سرقت منزل به ارزش ۸۰۰ میلیون اعتراف شده است که در آین رابطه ۹ سارق و پنج مالخر دستگیر شده است.

امیری در باره باند بزرگ سرقت احشام و خودرو نیز گفت: اخیراً در پی اقدامات پلیس آگاهی در کرمانشاه ۴۰ فقره سرقت احشام و ۱۶ دستگاه خودرو سواری کشف ظبط شده است به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان در مورد اسلحه‌های کشف شده از سارقین گفت: تعدادی از این اسلحه‌ها در منازل شهروندان سرقت شده که دارای مجوز می باشد و تعدادی دیگر نیز مربوط به سارقین می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز