"عزیزپور "درآیین کلنگ زنی چمن مصنوعی روستای "سراب حمام" پلدختر،خبرداد:

ایجاد۴۰ زمین چمن مصنوعی درسطح روستاهای لرستان

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۳:۱۵
کد خبر: ۷۱۴۶۷۷
ایجاد۴۰  زمین چمن مصنوعی درسطح  روستاهای لرستان
"مدیر کل ورزش وجوانان لرستان" از ایجاد40 زمین چمن مصنوعی درسطح روستاهای لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛علی یاور عزیزپور صبح روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی زمین چمن روستای سراب حمام از توابع  شهرستان پلدختر با اشاره به  برنامه ریزی دستگاه ورزش وجوانان استان در جهت حمایت  از توسعه ورزش روستایی در سال 97 ،گفت:  درصدد هستیم تا   40 زمین چمن  مصنوعی را درسراسرروستاهای  استان ایجاد کنیم که چند سهمیه از این پروژه ورزشی به روستاهای شهرستان پلدختر تعلق دارندکه در این راستا هدفمان ایجاد پروژه های چمن مصنوعی در 11 روستایی  است که از گذشته معرفی شدند وزمین واگذارشده به وسیله مردم رانیز دارند.

عزیزپور یادآورشد:  تلاش می کنیم که با اولویتی که همکاران ما درخصوص روستاهای این  شهرستان انجام خواهندداد توسعه ورزش روستایی را در این روستاها رقم بزنیم وبا رساندن خدمات نظام ودولت خدمتگذار به مردم روستا در جهت رفع محرومیت آنان از بحث مهاجرت ها نیز جلوگیری کنیم .

وی با اشاره به توسعه پروژه های ورزشی در سطح شهرستان پلدختر ،تصریح کرد: در دولت تدبیر وامید اتفاقات خوبی برای ورزش شهرستان پلدختر رخ داد  ازجمله استخرشنای امید این شهرستان  پس از سالها در دولت تدبیر وامید به بهره برداری رسید و همچنین بیش از 70 درصد از کارهای لازم بحث زمین چمن فوتبال معمولان انجام شده است وبساری از سالنهای ورزشی نیز تعیمیر وتجهیزشده یا دردست تعمیر هستند.

عزیزپوربا اشاره به توسعه ورزش روستایی  در سطح شهرستان پلدختر خاطر نشان کرد:  هدفمان این است که در تعدادی از روستاهای این  شهرستان خانه روستایی ایجاد کنیم که در این خصوص نیز مکان لازم را دهیار ها ایجاد می کنند وما نیز این خانه ها را تجهیز می کنیم .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  اضافه کرد: بحث ورزش دهستان افرینه که از مطالبات اصلی بود در سفر قبلی با حضور نماینده پلدختر کلنگ زنی شد والان نیز این پروژه درحال عملیاتی شدن است ؛همچنین تجهیزات روستای پاعلم آماده شده است که در آینده ایی نزدیک به دهیارمربوطه تحویل داده خواهدشد.

عزیزپور در ادامه با اشاره به کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای سراب حمام نیز گفت:  با توجه به بزرگ بودن روستای سراب حمام  و کشش جمعیت ورزشی شهرستان به سمت  شرایط وامکانات این روستا از اعتبارات ملی بحث چمن مصنوعی روستای سراب حمام را تعریف کرده ودردستور کارقرار دادیم وبا مشخص کردن اعتبارلازم ، ردیف اعتباری آن برقرارشدکه امروز نیز آیین کلنگ زنی ان انجام گرفته است .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه هدفمان این است تا این پروژه در سریعترین زمان ممکن در هفته دولت به بهره برداری برسد،عنوان کرد: امروزنیز با همکاری هییئت  ورزش های روستایی استان  پکیج ورزشی ویک سری تجهیزات ورزشی  به مردم روستای سراب حمام  تحویل داده شده است.

 

نظر شما