جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

سیاست آمریکا از لنز منافع رژیم صهیونیستی تنظیم می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۵:۳۷
کد خبر: ۷۱۵۲۲۷
سیاست آمریکا از لنز منافع رژیم صهیونیستی تنظیم می‌شود
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ‌سیاست آمریکا از لنز و دریچه منافع رژیم صهیونیستی تنظیم می‌شود، گفت: امام (ره) منطق محو اسرائیل را ‌در ادبیات سیاسی جهان رایج کرد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سردار حسین سلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: از محضر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه محترم مشهد صمیمانه تشکر می‌کنم که این توفیق و شرف حضوری که برای بنده حقیر در این روز شریف و مقدس و معنوی حاصل شد. عزیزان، 70 سال از غرس یک شجره ملعونه یک شجره خبیثه در جهان اسلام که توسط سیاست انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها کاشته شد می‌گذرد.

سردار سلامی افزود: 70 سال است خنجری زهرآگین در پهلوی امت اسلام فرو رفته و همه مصیبت‌های عالم اسلام ناشی از موجودیت یافتن یک رژیم مصنوعی و جعلی و بی‌ریشه در تاریخ و فاقد هویت به نام اسرائیل است؛ اسرائیلی که سبب شده یک ملت به نام فلسطین از سرزمین مادری خود محروم و آواره شود و آنان که در سرزمینشان مانده‌اند حبس و محاصره شده و تحت شدیدترین تهاجمات قرار بگیرند و کودکانشان شب و روز زیر آوارها دفن شوند. کودکان از دیدن پدر و مادرشان برای همیشه محروم شوند و یک جنایت مستمر تاریخی در منظر همه جهانیان این آشکارترین نماد جنایت آمریکا و اسرائیل و انگلیس در طول حیات بشر است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی نه فقط برای بقای فلسطین یک تهدید است بلکه همه جهان اسلام را تهدید می‌کند و فلسفه شکل گیری آن این است که جغرافیای سیاسی و امنیتی آمریکا از هزاران مایل آن سوی اقیانوس‌ها به سرزمین اسلامی منتقل و یک سرپل سیاسی و نظامی مطمئن شکل گیرد و انباری از سلاح‌ها را شکل گیرد. برد موشک‌های آمریکا را علیه جهان اسلام 12 هزار کیلومتر نزدیک می‌کند و اهرم کنترل سیاست آمریکا علیه جهان اسلام است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا با همه وجود از این رژیم حمایت کرده و قطعنامه‌ها را وتو و سالانه میلیاردها دلار کمک اقتصادی می‌کنند، افزود: سیاست آمریکا از لنز و دریچه منافع رژیم صهیونیستی تنظیم می‌شود. گاهی واشنگتن پایتخت اسرائیل و گاه تل آویو پایتخت آمریکاست و یک پیوند عمیق و ایدئولوژیک میان این دو موجودیت خطرناک عالم وجود دارد. در 1948 و 1956 و 1973 و 1982 میلادی آمریکا از این رژیم در مقابل اعراب حمایت کرده و اعراب نتوانستند موفق شوند و ناامیدی جهان عرب را فراگرفت. تا اینکه انفجار نور در عالم اتفاق افتاد و امام با انقلاب بزرگ خود ایران را قلب ظهور یک قدرت جدید علیه ستم و ظلم مستکبران حامی صهیونیسم و خود رژیم صهیونیستی کرد.

وی افزود: امام منطق محو اسرائیل را به عنوان مفهومی نوین در ادبیات سیاسی جهان رایج کرد و نفس تازه شد و فلسطین جان گرفت و از آن به بعد رژیم صهیونیستی در ترس و توهم و نگرانی از بقا فرو رفت و پس از آن رهبر معظم انقلاب با بسیج عالم اسلام و حمایت از گروه‌های جهادی ترس را به قلب سرزمین اشغالی فرستادند. از آن به بعد صهونیست‌ها در هیچ جنگی علیه مسلمانان پیروز نشدند.

نظر شما