عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

روز جهانی قدس تجلی وحدت مسلمانان است

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۱۵۳۳۲
روز جهانی قدس تجلی وحدت مسلمانان است
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: دایره انزوای رژیم منحوس اسرائیل در جهان وسیع‌تر شده است و روز به روز شاهد انزوای این رژیم سفاک هستیم.

به گزارش برنا از اراک ، علی ابراهیمی ، عنوان کرد: اتحاد امت اسلامی موجب تسریع در براندازی صهیونیست‌ها و آزادی قدس شریف خواهد شد.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس تجلی وحدت مسلمانان است و هر چقدر حضور مردم در راهپیمایی روز اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیشتر باشد موجب یاس و ناامیدی بیشتر رژیم غاصب اسرائیل شده و جبهه مقاومت را برای براندازی صهیونیست‌ها تقویت خواهد کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: بر تمامی آحاد مختلف جامعه فارغ از هرگونه تعلق سیاسی واجب و لازم است تا امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است فریاد آزادی قدس شریف را سر دهند و جنایات رژیم سفاک اسرائیل را محکوم کنند.

وی تاکید کرد: نابودی جبهه کفر و ظلم تبلور وعده نصرت الهی است و قطعا با مدد پروردگار و اتحاد مسلمانان در حمایت از قدس شریف شاهد پایان حیات رژیم خبیث صهیونیستی خواهیم بود.

نماینده مردم شازند در خانه ملت با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شریف و حمایت از اعلام سرزمین بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل گفت: قدس شریف پایتخت همیشگی فلسطین است و این تحرکات از سوی آمریکا برای ایجاد بحران و فضاسازی جدید در خاورمیانه است.

وی تصریح کرد: با نابودی داعش حاشیه امن اسرائیل در منطقه از بین رفت و جبهه کفر با طرح این سناریو به دنبال ایجاد حاشیه امنی برای صهیونیست‌ها که قطعا با واکنش جبهه مقاومت و محکومیت دنیای اسلام مواجه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز