پیام تشکر استاندار خراسان جنوبی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی جلوه ای از ایستادگی است

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۷:۴۱
کد خبر: ۷۱۵۵۸۲
حضور گسترده مردم در راهپیمایی جلوه ای از ایستادگی است
استاندار خراسان جنوبی در پیامی از قشرهای مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و این حضور را جلوه ای دیگر از مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان عالم دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمد مهدی مروج الشریعه آمده است: آفرین بر شما مردم شریف و بصیر خراسان جنوبی که با قلوبی سرشار از معنویت ضیافت الهی و فیوض لیالی قدر، همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران اسلامی و همچنین مسلمانان سراسر جهان، به صحنه آمدید.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از ظلم و استکبار، حمایت قاطع خود را از مظلومان جهان و به ویژه آرمان رهایی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را فریاد زدید و جلوه ای دیگر از مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان عالم را به نمایش گذاشتید.

وی افزود: اینک ضمن تحسین و قدر نهادن به شعور و بصیرت شما مردم متدین، آگاه و همیشه در صحنه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان از درگاه خداوند متعال، عزت و سربلندی همه مسلمین جهان و پیروزی مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را مسئلت می نمایم.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

این راهپیمایی در بیرجند مرکز استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم از میدان شهدا به سمت بلوار پاسداران و مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

 

نظر شما