استاندار لرستان مطرح کرد:

اعتبار مناسب دولت برای روستاهایی که مشارکت بیشتری در پرداخت زکات دارند

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۰:۱۱
کد خبر: ۷۱۵۶۰۹
اعتبار مناسب دولت برای روستاهایی که مشارکت بیشتری در پرداخت زکات دارند
"سید موسی خادمی" از در نظر گرفتن اعتبار مناسب برای روستاهایی که مشارکت بیشتری در پرداخت زکات دارند خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در دومین جلسه شورای زکات استان با بیان اینکه جامعه عشایری عملکرد بهتری نسبت به جامعه شهری در امر زکات دارند، اظهار کرد: برای ترویج و اجرای زکات باید کار فرهنگی انجام داد که این موضوع مهم از وظایف مدیران است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در امر کمک به مستمندان و بیان اینکه این امر برای جامعه مهم است، افزود: نفس کار پرداخت زکات به عنوان یک وظیفه شرعی و انسانی مهم‌تر از رقم جمع‌آوری شده آن است.

خادمی تصریح  کرد: تبلیغ، ترویج، جمع‌آوری و هزینه کرد زکات بسیار مهم بوده و دستگاه‌ها باید با نظارت جدی در این زمینه فعالیت کنند.

وی  با اشاره به نقش مهم دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی ،خاطرنشان  کرد: باید اهمیت پرداخت زکات و مشارکت در کمک به مستمندان فرهنگ‌سازی شود.

خادمی ادامه داد: متصدی این کار کمیته امداد است اما تسهیل‌گری برنامه جمع‌آوری زکات را باید دستگاه‌های تبلیغاتی انجام دهند.

وی  با بیان اینکه مبالغ جمع‌آوری شده از طریق زکات باید هدفمند هزینه شوند، عنوان کرد: این مبالغ باید برای کمک به بهبود زندگی افراد محروم جامعه و برخی اقدامات زیرساختی صرف شوند.

استاندارلرستان اظهارکرد : دولت برای برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی روستاهایی که در پرداخت زکات مشارکت بیشتری دارند اعتبار مناسبی درنظر خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز