( یزد ) میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۸:۳۰
کد خبر: ۷۱۵۶۲۲
( یزد ) میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی کشور
سرپرست هیات تکواندو استان یزد گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان با حضور 600 ورزشکار و با موافقت فدراسیون در 2 بخش دختران و پسران در این شهر برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی میرزائیان گفت : مسابقات از 28 خرداد ماه جاری لغایت اول تیر ماه 1397 در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: میزبانی و برگزاری چنین رقابت هایی در شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت و انگیزه در بین تکواندوکاران ، خانواده‌ها و معرفی هرچه بهتر این رشته ورزشی و فرهنگ سازی آن در استان موثر است .

این مسول با اشاره به اینکه در سال 1395مسابقات قهرمانی کشور در رده خردسالان در یزد برگزار شد، از آمادگی و انجام تمهیدات لازم برای انجام رقابت های یادشده خبر داد.

به گفته میرزائیان، درخواست آمادگی یزد برای برگزاری مسابقات به فدراسیون تکواندو ارسال شده بود که مورد موافقت قرار گرفت ، قطعا انجام دیدارها موجب توسعه فراگیر این رشته جذاب در بین علاقه مندان می شود.

870 تکواندوکار زن و 2 هزار و 100 تکواندوکار مرد در استان یزد به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و 15 باشگاه در یزد، تفت،‌ بافق، مهریز،‌ ابرکوه، میبد و اشکذر فعالیت دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز