امروز رخ داد ؛

پیام تقدیر امام جمعه اراک از راهپیمایان قدس

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۸:۵۳
کد خبر: ۷۱۵۶۴۰
پیام تقدیر امام جمعه اراک از راهپیمایان قدس
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی از حضور پرشور و وحدت آفرین مردم مومن و روزه دار این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام آورده است: مردم روزه دار و مومن ایران اسلامی و استان مرکزی بار دیگر با فریادهای خروشنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل عشق و علاقه خود را به آرمان های والای انقلاب اسلامی به منصه ظهور گذاشتند.

وی عنوان کرده است: ملت بصیر ایران اسلامی و استان مرکزی به جهانیان نشان دادند که پشتیبانی از مظلومان جهان یکی از اصول انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از این پیام افزوده است: پیام حضور وحدت آفرین ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس دفاع جانانه از اسلام ناب و آرمان های انقلاب اسلامی استکه به بهترین شکل توسط مردم غیور ایران اعلام شد.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرده است: حضور پر شور و انقلابی ملت ایران اسلامی در آیین روز جهانی قدس نه تنها عمق خشم و انزجار از استکبار جهانی را نشان داد بلکه مشت محکمی به دهان یاوه گویانی بود که از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه و توطئه پراکنی در جامعه ایران اسلامی استفاده می کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز با صدر بیانیه ای از حضور پر شور مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم غیور و روزه دار استان مرکزی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و خلق حماسه عظیم دیگر، همدلی خود را با امت اسلام حول محور قدس، نخستین قبله مسلمین جهان به نمایش گذاشتند.

بیانیه می افزاید: ملت ایران ثابت کردند که گذر زمان و نقشه های صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام و قرآن هرگز نمی تواند بر آرمان های متعالی امام خمینی(ره) در حمایت از مستضعفان جهان به خصوص مردم مظلوم فلسطین غبار فراموشی بنشاند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در 121نقطه استان مرکزی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز