استاندارخراسان رضوی :

دشمنی و تعارض استکبار با ملت های آزاده آشتی ناپذیر است

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۵۸:۲۱
کد خبر: ۷۱۵۶۶۹
دشمنی و تعارض استکبار با ملت های آزاده آشتی ناپذیر است
استاندار خراسان رضوی گفت : مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خوبی می دانند که تعارض و دشمنی استکبار جهانی و صهیونیست ها با ملت های آزاده و استقلال طلب دنیا یک تعارض و دشمنی آشتی ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار خراسان رضوی گفت : مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خوبی می دانند که تعارض و دشمنی استکبار جهانی و صهیونیست ها با ملت های آزاده و استقلال طلب دنیا یک تعارض و دشمنی آشتی ناپذیر است.

علی رضا رشیدیان گفت: در ملت ما نشان داده ملتی آزادیخواه ،عزت طلب و حامی مستضعفان در جهان بوده و هست.

وی با بیان اینکه  ما همه پیرو دین مبین اسلام و امیر مومنان (ع) هستیم که وقتی به یک زن جسارت شد به سردارانش فرمود "اگر از خجالت بمیرید بر شما خرده نمی گیرم "حال چگونه ما در مقابل ظلم به ملتی مظلوم سکوت کنیم.

وی اظهار کرد : الان حدود 70 سال است حق یک ملت برای حاکمیت و زندگی در سرزمینشان غصب شده و تلاش های گسترده ای را دستگاه های تبلیغاتی و دیپلماسی استکبار و صهیونیستی برای به فراموشی سپردن این حق انجام می دهند.

وی عنوان کرد :  ابتکار امام خمینی (ره) در پایه گذاری روز قدس و هدایت های رهبر معظم انقلاب در تداوم و برگزاری پرشور این مراسم ، موجب ناکامی دشمنان شده و اینک روز قدس گسترده و فراتر از جهان اسلام برگزار می شود.

 وی گفت : مسیحیان و حتی یهودیان مخالف صهیونیست هم در این مراسم حضور می یابند و مخالفت خود را با رژیم پوشالی صهیونیست و حمایت از حق حاکمیت مردم فلسطین بر سرزمینشان اعلام می کنند.

وی تصریح کرد : خدا را شاکریم که این توفیق را داریم که پیر فرزانه و رهبر روشن ضمیر و آگاه ما یادگاری ماندگار برای همه آزادگان جهان به عنوان روز قدس پایه نهاد تا گامی در حمایت از این ملت مظلوم که سرزمینشان غصب شده بر داریم .

رشیدیان افزود : این نامگذاری باعث شده حقوق انسان ها در حفظ حق حاکمیت بر سرزمین شان پایدار باشد و هر سال علی رغم توطئه های استکبارو دشمنان بویژه صهونیست ها که با ایجاد شبهه سعی در برگزاری کمرنگ این مراسم دارند ، پر شورتر از قبل برپا می شود.

 وی تصریح کرد : ملت ما نشان داده اند که هر زمان که احساس کنند دشمن توطئه هایش گسترده تر می شود حضور پرشور و باشکوه تر در صحنه خواهند داشت و امروز نمود این امر است .

 وی ادامه داد : نه تنها  مردم استان و ملت ایران بلکه در سطح بین المللی ملت های آزادیخواه برای دفاع از حقوق ملت فلسطین با این حضور، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می  کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز