معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان :

برگزاری مسابقات کشتی دانش آموزی در لرستان یک برند برای استان است

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۳:۵۳
کد خبر: ۷۱۵۸۳۱
برگزاری مسابقات کشتی دانش آموزی در لرستان یک برند برای استان است
حبیب الله خجسته پورگفت: برگزاری مطلوب مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزی قهرمانی کشوردر لرستان نماد موفقیت و معرف شایستگی‌های استان است .
به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در حاشیه  بازدید جمعی از مسئولین استانی از مجتمع ورزشی امام خمینی ( ره) به عنوان محل برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور که در تیر ماه امسال در خرم‌آباد برگزار خواهد شد ،اظهارکرد: برگزاری این مسابقات برای استان لرستان یک برند است و لازم است برای برگزاری مطلوب آن و سرافرازی استان لرستان همه دستگاه های مرتبط به نوعی با همکاری و هماهنگی در این موضوع وارد شوند .
وی افزود: برگزاری مطلوب مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزی قهرمانی کشور به میزبانی آموزش و پرورش لرستان نماد موفقیت و معرف شایستگی‌های این خطه از میهن اسلامی است .

خجسته پور تصریح کرد: با توجه به اینکه استاندار لرستان رئیس مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزی کشور است لذا برگزاری مطلوب این مسابقات می تواند نمادی برای معرفی شایستگی های استان لرستان باشد .

گفتنی است مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزی کشور در تاریخ ۱۱ تیرماه به میزبانی خرم آباد و در مجتمع ورزشی امام خمینی و سالن ورزشی شهید توکل مصطفی زاده برگزار خواهد شد .

در این بازدید دکتر مراد پور معاون عمرانی استانداری لرستان ،دکتر خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ،مهندس علیزاده مدیر کل سازمان همیاری شهرداری های استان، دکتر عزیز پور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و دکتر زینی وند مقدم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و .... حضور داشتند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز