استاندار البرز عنوان کرد:

به مدیران عملگرا نیاز داریم

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۰:۴۵
کد خبر: ۷۱۶۰۳۰
به مدیران عملگرا نیاز داریم
استاندار البرز با بیان اینکه مردم، به مدیرانی عملگرا نیاز دارند گفت: بخشنامه ها باید جنبه عملیاتی داشته باشند و اجرای نمادین طرح های همچون میز خدمت فاقد ارزش و اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان البرز: محمد علی نجفی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان که صبح یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه میز خدمت بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی است افزود: از این طریق می توان با تجمیع خدمات، مطالبات ارباب رجوع را محقق کرد.

وی با بیان اینکه مردم، به مدیرانی عملگرا نیاز دارند ادامه داد: بخشنامه ها باید جنبه عملیاتی داشته باشند و اجرای نمادین طرح های همچون میز خدمت فاقد ارزش و اعتبار است.

نجفی گفت: شرح اقدامات و حوزه وظایف میز خدمت باید شفاف سازی شده و به طور حقیقی در تسریع روند امور خدمات به مردم تاثیرگذار باشد.

وی افزود: میزخدمت در ادارات و سازمان ها باید با حضور خبره ترین کارشناس اداره شود چراکه متصدی این میز باید به تمامی خدمات سازمان اشراف کافی داشته و پاسخگو باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه نظارت بر میز خدمت مورد تاکید است اضافه کرد: این امکان بخشی از اهداف پنجره واحد محسوب می شود که به جد درصدد اجرایی شدن آن هستیم.

وی گفت: دستگاه ها باید فرایندهای اداری خود را بدرستی احصا کرده و در قالبی تعریف کنند که بتوان از طریق آن در کمترین زمان ممکن خدمات تجمیع شده را به ارباب رجوع ارائه داد.

نجفی با تاکید بر ضرورت روانسازی خدمات در ادارات و دستگاه ها افزود: سرگردانی ارباب رجوع در اتاق های ادارات و دستگاه ها تبعات خوبی در پی ندارد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه پیشگیری آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: بر این اساس موضوع حجاب و عفاف نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که تاکید می شود طبق بخشنامه ها در این خصوص با جدیت اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز