۳۰ خانه ورزش روستایی در آذربایجان غربی تجهیز می شوند

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۴:۴۰
کد خبر: ۷۱۶۱۰۲
۳۰ خانه ورزش روستایی در آذربایجان غربی تجهیز می شوند
رییس گروه ورزش های روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از تجهیز ۳۰ خانه ورزش روستایی دیگر استان تا پایان سال خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حبیب الله قربانی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی ورزش عشایری گفت: امسال و در بحث غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان، علاوه بر برنامه های متنوع که توسط هیات های ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلّی استان در کلیه شهرستان ها برگزار خواهد شد، نگاه ویژه ای به بازی های بومی و محلی داشته ایم که در این میان برگزاری المپیاد ورزشی ورزش عشایری با همکاری اداره کل آموزش و پرورش یکی از مهمترین برنامه هاست.

وی ادامه داد: همچنین امسال مسابقات فوتسال و والیبال روستاییان نیز هم در ایام فصل تابستان به عنوان برنامه غنی سازی اوقات فراغت و همچنین ار ایام دیگر سال برنامه ریزی شده است.

رییس گروه ورزش های روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مورد آخرین وضعیت خانه های ورزشی روستایی در استان گفت: امسال ۳۰ خانه روستایی در استان با تجهیزات رشته های تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج و دارت تجهیز خواهند داشت تا خانه های ورزشی روستایی تجهیز شده در استان به ۶۰ باب برسد.

قربانی همچنین افزود: در سال ۹۶ بالغ بر ۱۲هزار نفر تحت پوشش بیمه ورزش روستایی قرار گرفتند و امسال نیز برای افزایش افراد تحت پوشش برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز