احداث و تجهیز ده‌ها سالن و مکان ورزشی توسط خیرین ورزش یار آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۲:۵۳
کد خبر: ۷۱۶۱۰۴
احداث و تجهیز ده‌ها سالن و مکان ورزشی توسط خیرین ورزش یار آذربایجان غربی
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از احداث و تجهیز ده ها سالن و اماکن ورزشی توسط خیرین ورزش یار استان طی سال گذشته و امسال خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ناصر خدادادی با قدردانی از کمک و همراهی خیرین ورزش‌یار در توسعه اماکن ورزشی و افزایش سرانه ورزش استان گفت: خیرین ورزش یار در شهرستان های مختلف استان توانستند کمک های شایانی در توسعه و تجهیز اماکن ورزشی انجام دهند و با این کار در بهبود شاخص سلامت جامعه نیز سهیم باشند.

وی ادامه داد: خیرین ورزش یار در طی سال گذشته و امسال اقدام به تجهیز و بازسازی سالن تنیس روی میز در سردشت، ساخت سالن تیراندازی، سالن ژیمناستیک و سالن ورزش رزمی در بوکان، ساخت سالن کاراته در مهاباد، سالن بوکس در ماکو، و ساخت و تجهیز خوابگان ورزشکاران در سردشت کردند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: همچنین یکی از خیرین ورزش یار استان اقدام به ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای ریحان آباد کرده است که امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از برگزاری همایشی جهت قدردانی از خیرین ورزش یار در آینده ای نزدیک خبرداد و افزود: دومین همایش خیرین ورزش یار استان به منظور قدردانی و تشکر از جامعه خیر ورزش استان وهمچنین اتخاذ تصمیمات جدید در این زمینه بعد از پایان ماه رمضان برگزار خواهد شد.

خدادادی از فعال شدن میز خدمت در اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستانی نیز خبرداد و گفت: برای تسریع در انجام خدمات مراجعین به ادارات ورزش و جوانان استان، میز خدمت در اداره کل فعال شده است ضمن اینکه دستورالعمل اجرایی آن به ادارات شهرستانی نیز ارسال شده و آنها نیز اقدام به فعالسازی میز خدمت کرده اند.

وی در مورد آخرین وضعیت تحول اداری در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: ارتقای سیستم های کامپیوتری و اقدامات فنی جهت ارتقای امنیت و پدافند غیرعامل زیر نظر مرکز فناوری اطلاعات استانداری و براساس دستورالعمل های وزارتخانه انجام شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: با هدف اطلاع رسانی، آگاهی بخشی به جامعه و شفاف سازی با هدف بهبود شرایط دولت الکترونیک، ضمن تجمیع اخبار و اطلاع رسانی در وب سایت و پرتال اداره کل و شهرستان ها و بهره گیری مناسب از فضای مجازی شاهد اطلاع رسانی ها بهتر و توسعه خدمات الکترونیک هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز