رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه:

افزایش تاب‌آوری اقتصاد کشوراز اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه است

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۰:۴۳
کد خبر: ۷۱۶۱۵۴
افزایش تاب‌آوری اقتصاد کشوراز اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه است
۷۲ هزار طرح و پروژه استانی و ملّی در سیستم برنامه و بودجه کرمانشاه باپنج هزار میلیارد ریال اعتبار وجود دارد که باید اولویت‌بندی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ طهمورث الیاسی‌بختیاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار کرمانشاه در سالن جلسات تدبیر تشکیل شد، اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تاکید مقام معظم رهبری نسبت به اجرای طرح پروژه‌های ملی و استانی برنامه دوازده‌گانه در چارچوب محورهای بیست‌وچهارگانه اقتصاد مقاومتی جهت ارتقاء و بهره‌وری تدوین و به دستگاه‌های ذی‌ربط در استان کرمانشاه اعلام شده است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح اقتصاد مقاومتی  در کرمانشاه افزایش تاب‌آوری اقتصاد کشور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه گفت: باید با جدیت بیشتری این موضوع را دنبال می‌کردیم، متاسفانه بدلیل مشغله‌های فراوان تاکنون جلسات کمی در این مورد تشکیل شده است.

الیاسی به ۹ اقدام و برنامه عمده در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، مشارکت‌های مردمی، توسعه صادرات غیر نفتی و...  شامل می‌شود .

وی افزود: بایستی تا ۲۳خرداد 1397 در جلسه‌ای این موضوع عنوان شود و از آن دفاع کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه به تداوم اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مجری پروژه‌های ابلاغی سال ۹۶ مؤظف‌اند مواردی را که قابلیت استمرار در سال ۹۷ را دارند به دبیرخانه ارسال کنند.

الیاسی ادامه داد: پروژه‌های اولویت دار باید توسط دستگاه مجری در چارچوب نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی اجرا یی شود.

ویافزود: بالغ بر ۷۲هزار طرح و پروژه استانی و ملی در سیستم برنامه‌و بودجه با اعتباری بالغ بر پنج‌هزار میلیارد ریال وجود دارد که باید سریعاً اولویت‌بندی و اجرایی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز