دستورالعمل مربوط به میز خدمت به تمام دستگاه های اجرایی

میز خدمت در استان اردبیل راه اندازی می شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۶۲۶۹
میز خدمت در استان اردبیل راه اندازی می شود
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اردبیل گفت: بر اساس دستورالعمل ریاست جمهوری میز خدمت حضوری و الکترونیک از اول تیرماه در همه دستگاه های اجرایی استان راه اندازی می شود.

به گزارش برنا، از خبرگزاری دولت احمد کنعان پور افزود: میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع ، رسیدگی فوری به مشکلات و درخواست های مردم ، ساماندهی نظام اداری و رعایت حقوق شهروندی در تمام دستگاه های اجرایی دایر خواهد شد.

وی اظهار کرد: در هر دستگاه اجرایی کارشناس مربوطه در یک اتاقی تحت عنوان میز خدمت مستقر و به درخواست ها و مشکلات مردم رسیدگی می کنند .

کنعان پور افزود: با راه اندازی این میز مردم براحتی در خواست های خود را مطرح و جواب در خواست ها هم در اسرع وقت به ارباب رجوع اعلام می شود .

وی بیان کرد: دستورالعمل مربوط به میز خدمت به تمام دستگاه های اجرایی ، فرمانداری ها و بخشداری ها ابلاغ شده و دستگاه های اجرایی موظف هستند اقدام لازم در راه اندازی این میز در همکف ساختمان اداری را انجام دهند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اردبیل اعلام کرد: در حال حاضر اکیپ بازرسی برای بررسی و نحوه راه اندازی میز خدمت به 10 دستگاه اجرایی مراجعه می کنند تا مقدمات اولیه برای راه اندازی آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه میز خدمت در ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی از امسال مدنظر خواهد بود، افزود: امسال حقوق شهروندی ، سلامت اداری و میز خدمت در ارزیابی دستگاه های اجرایی ملاک عمل قرار می گیرد.

کنعان پور گفت: مردم از طریق شماره 111سامد می توانند هر هفته با یک مدیرکل دستگاه اجرایی و هر ماه با استاندار اردبیل ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.

این طرح توسط دفتر ریاست جمهوری راه اندازی میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع را به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است.

 

نظر شما