مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

ضرورت مشارکت نهادهای مختلف جهت توسعه تربیت‌بدنی مدارس

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۷:۳۳:۰۰
کد خبر: ۷۱۶۲۷۱
ضرورت مشارکت نهادهای مختلف جهت توسعه تربیت‌بدنی مدارس
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به ضرورت توجه به رویکردهای آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان از سنین پایه گفت:مشارکت نهادهای مختلف برای توسعه فعالیت‌های مرتبط با امور تربیت‌بدنی مدارس لازم بوده و با برگزاری این دوره آموزشی به شیوه غیرمتمرکز به دنبال کیفی‌سازی هر چه بهتر برنامه‌ها و اثربخشی بیشتر آن خواهیم بود.

به گزارش برنا، احمد ناصری  در کمیته تخصصی آموزگاران مدارس پایه دخترانه استان اردبیل با اشاره به ضرورت توجه به رویکردهای آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان از سنین پایه، اظهار کرد: بیش از 5 هزار و 700 آموزگار در مقطع ابتدایی در حال خدمت می‌باشند.
وی افزود: با برگزاری دوره آموزشی ویژه فرهنگیان فعال در مقطع تحصیلی ابتدایی دخترانه در حدود 3 هزار فرهنگی در طرح مذکور مشارکت خواهند کرد واین میزان از مشارکت شامل فعالیت و مشارکت بیش از 65 درصد از معلمان پایه استان اردبیل خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: مشارکت نهادهای مختلف برای توسعه فعالیت‌های مرتبط با امور تربیت‌بدنی مدارس لازم بوده و با برگزاری این دوره آموزشی به شیوه غیرمتمرکز به دنبال کیفی‌سازی هر چه بهتر برنامه‌ها و اثربخشی بیشتر آن خواهیم بود.
ناصری بیان کرد: از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز اجرای هر چه مناسب برنامه‌های مربوط به امور تربیت‌بدنی مورد انتظار بوده و با درنظر گرفتن تمهیدات لازم از سوی مدیران استانی و ترویج ورزش در بین دانش‌آموزان می‌توان به اهداف درنظر گرفته شده در حوزه سلامتی جسمی و روانی نوجوانان و جوانان دست یافت.
وی یادآور شد: عدم فراهم کردن زمینه‌های تحرک و ورزش مناسب دانش‌آموزان به بروز اختلالات مختلف روحی و روانی منجر خواهد شد و عدم ترمیم و توجه به این خلاء، آسیب‌های جبران‌ناپذیری را رقم خواهد زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز