"خادمی" در شورای اشتغال لرستان ،مطرح کرد :

جوانان لرستانی از تسهیلات ارزان قیمت به عنوان یک فرصت برای ایجاد اشتغال استفاده کنند

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۱۶۵۰۴
جوانان لرستانی از تسهیلات ارزان قیمت به عنوان یک فرصت برای ایجاد اشتغال استفاده کنند
استاندار لرستان گفت: لرستان از استان‌های متوسط کشوری در جذب تسهیلات روستایی است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛سید موسی خادمی در جلسه شورای اشتغال استان با اشاره به اینکه دولت در سال قبل اعتبار خوبی برای ایجاد اشتغال با عنوان تسهیلات عشایری و روستایی اختصاص داده است، اظهارکرد: این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی با نرخ سود بین ۴ تا ۶ درصد تامین اعتبار شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید حداکثر استفاده را از این منابع ببریم، افزود: در راستای جذب بیشتر این منابع جلسات مرتبی را تشکیل داده‌ایم.

خادمی با اشاره به دستورالعمل جدید کشوری که باعث کند شدن روند جذب منابع و تسهیلات اشتغال عشایری و روستایی شده است، تصریح  کرد: لرستان از استان‌های متوسط در جذب این منابع به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره  به دلایل عدم جذب این اعتبارات ،خاطر نشان کرد: یک بخش به متقاضیان مربوط می‌شود که مدرک‌شان تکمیل نبوده و یا طرح‌های آنها توجیه ندارد اما باید توجه داشت که این تسهیلات ارزان قیمت فرصت مناسبی است که باید برای رفع بیکاری از آن استفاده کرد.

خادمی  بخش دیگر را مربوط به دستگاه‌ها و بانک‌ها دانست و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اکنون روند خوبی برای جذب منابع تسهیلات روستایی و عشایری در استان حاکم است و بانک‌ها نیز در این راستا در سطح ملی و استانی همکاری خوبی داشته‌اند.

وی همچنین تاکید کرد: از تمامی جوانان استان تقاضا داریم که از این تسهیلات ارزان قیمت به عنوان یک فرصت خوب جهت ایجاد اشتغال استفاده کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز