اولین همایش پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیمه دوم مرداد ماه در ارومیه برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۹:۳۱
کد خبر: ۷۱۶۶۲۶
اولین همایش پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیمه دوم مرداد ماه در ارومیه برگزار می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از برگزاری اولین همایش پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیمه دوم مرداد ماه در ارومیه خبر داد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا حسینی در هفدهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سالجاری که با موضوع بحث و بررسی در خصوص برگزاری همایش معرفی پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برگزار شد به اولویت بندی برنامه ها و فرصت های سرمایه گذاری تاکید نمود و گفت: بر اساس ساختار و تاپ چارت اجرایی این همایش با گرایش بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی تبدیلی کشاورزی برگزار می شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در ادامه به مدعووین این همایش اشاره نمود و اظهار داشت : از آنجایی که نتیجه این همایش برای استان و برنامه و هدفی که داریم مهم است لذا افرادی که سابقه و رزومه سرمایه گذاری دارند باید در نظر گرفته شوند .

وی اظهار داشت : در کنار پروژه های سرمایه گذاری باید به دغدغه های تجاری سازی کشاورزی نیز توجه و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد لذا در این همایش می توان با فرصت سازی سرمایه گذاری و تجاری سازی را شروع کرد.

گفتنی است این همایش با هدف اطلاع رسانی از توانمندیهای سرمایه گذاری و زیرساختهای موضوع در استان برای سرمایه گذارران خصوصی و علاقمند به بخش کشاورزی، شناساندن فضای حاکم بر کشور و استان به سرمایه گذاران خارجی و توصیف وضعیت اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ، تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران ، تجار و بازرگانان شرکت کننده در همایش ، تبادل اطلاعات و ارتقا هماهنگی و همکاری برای دست اندرکاران ، متولیات و سایر نهادهای مرتبط با حوزه سرمایه گذاری از اهداف برگزاری این همایش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز