"عزیزپور" دردیدار با بانوان رزمی کار لرستانی،مطرح کرد :

بانوان لرستانی قدمهای خوبی در عرصه ورزش قهرمانی برداشته اند/ ورزشکاران قهرمان سفیران فرهنگی وارزشی استان هستند

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۴:۳۲
کد خبر: ۷۱۶۶۴۶
بانوان لرستانی قدمهای خوبی در عرصه ورزش قهرمانی  برداشته اند/  ورزشکاران قهرمان سفیران فرهنگی وارزشی استان هستند
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: تلاشمان این است که با توسعه ورزش همگانی وکشف استعدادها ورزشکاران را به ورزش قهرمانی کشور برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛دکتر علی یاور عزیزپور صبح  روز دوشنبه درنشست با  بانوان رزمی کار لرستانی که با محوریت رایزنی برای کمک ورزشی جهت تدارکات اردویی مسابقات آسیایی جاکارتا انجام گرفته بود با تقدیر از بانوان رزمی کار راه یافته به اردوی تیم ملی اظهار کرد: جامعه ورزش بانوان استان قدمهای خوبی در عرصه ورزش قهرمانی  برداشته اند که در این راستا  ثابت کرده اندکه اولا بحث ورزش جنسیت نمی شناسد ودیگر اینکه بانوان  ورزشکار نیز می توانند مانند آقایان  پرچم  ایران را در مسابقات بین المللی وجهانی   به اهتزاز درآورند.

وی با بیان اینکه بانوان ورزشکار می توانند خانواده هارا به ورزش سوق دهند،افزود: ازاین منظر تاثیر بانوان  ورزشکار را می توان درکل جامعه وفراگیرشدن  ورزش در همه ابعاد اجتماع دید.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  با بیان اینکه  اوج هنر ما وانتظارجامعه رساندن ورزشکاران استان به عنوان قهرمانی کشور است گفت:  هدف ما رساندن ورزشکارقهرمان استان به این سیکل است که ازاین به  بعد بقیه کاربرعهده  فدراسیون قراردارد.

عزیزپور با تاکید براین نکته که صاحبان ورزشکاران قهرمان فدراسیون ها هستند ،یادآورشد:تمام هنروتکلیف ما این است که تلاش کنیم ورزش همگانی را توسعه دهیم وبه  سطح قهرمانی برسانیم وبعد فدراسیون از آنها استفاده کندلذا فدراسیون ها بایدبه ورزشکاران قهرمان افتخارکنند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در ادامه سخنان خود تشکیلات هییت های استانی را ظرفیتی مهم برای پیشرفت ورزش قهرمانی عنوان کرد وافزود: هیئت های ورزشی می تواننداز چند محل  مانند منابع فدرسیون ،اداره کل ورزش درآمد داشته باشدوهمچنین از  ظرفیت خیرین ورزشی وبخش خصوصی استفاده کنند.

عزیزپور با تاکید برلزوم رعایت  اخلاق مداری  درعرصه  ورزش قهرمانی گفت: ارزش کار یک  ورزشکار زمانی مناسب است که بتواند تحت شرایط تمرینی سخت و داوری و...اخلاق خوب را از خود بروز دهد.

وی ورزشکاران قهرمان را سفیران فرهنگی ونمادهای ارزشی استان عنوان کرد ویادآورشد: ورزشکارانی که به اردوها می روند به عنوان سفیران اخلاقی وفرهنگی  ورزش لرستان  محسوب می شوند  لذا انتظارهست بحث اخلاق را مد نظر قراردهند.

عزیزپور با بیان اینکه عدم  رعایت اخلاق درورزش به ورزشکار آسیب می زند ،خاطر نشان کرد: عمر قهرمانی در خوشبینانه ترین حالت ده سال است در حالیکه رعایت مسائل اخلاقی  ومسائلی که با نظام اسلامی هماهنگ است عمر قهرمانی ورزشکاران را طولانی می کند .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید براینکه پیگیر حل مشکلات ورزشکاران هستیم  و تلاش میکنیم پشتیبان  وحامی ورزشکاران  استان باشیم وازحقشان دفاع کنیم ، گفت: اگر ورزشکاران  احساس می کنند حقی از آنان ضایع شده است باید ازطریق مربیان خود وهماهنگی با دستگاه ورزش استان  پیگیری کنند.

 

نظر شما