فرماندار شهرستان هرسین در استانداری کرمانشاه :

هرسین از هتل، خوابگاه دانشجویی و خانه سالمندان محروم است

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۸:۱۰
کد خبر: ۷۱۷۳۶۷
هرسین از هتل، خوابگاه دانشجویی و خانه سالمندان محروم است
14 واحد راکد تولیدی شهرستان هرسین وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر شاه‌آبادی در چهاردهمین نشست ستاد تسهیل در استانداری کرمانشاه اظهارداشت: در شهرستان هرسین که آمار بیکاری بالایی دارد 14 واحد تولیدی متاسفانه راکد مانده است.

وی افزود: از سال 95 در بحث احیا واحدهای راکد در این شهرستان وارد شدیم، که بانکهای سپه، ملت، صادرات و کشاورزی در منطقه هرسین تعدادی واحد دارند که بارها به مزایده رفته است.

فرماندارشهرستان هرسین گفت: واحد نساجان بافت غرب در این شهرستان که توسط بانک صادرات تملک شده است حدود 12 سال در وضعیت راکد می‌باشد که تقاضای رسیدگی داریم.

شاه‌آبادی ادامه داد: در سال 95 مهندس ابراهیمی از سرمایه‌گذاران را تشویق به همکاری کردیم، ایشان در سه حوزه سرمایه‌گذاری کردند که یکی از آنها در بحث ساخت اجاق گاز است که متاسفانه موفق به اشتراک گاز طبیعی نشده است.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: با وجود مشکلات واحد ساخت اجاق گاز که قبلا گلخانه بوده و تغییر کاربری داده شده کلیه اجاق گاز های ساخته شده، مرغوب و صادر می‌شود.

شاه‌آبادی ادامه داد: به همت این سرمایه‌گذار قبل از گرانی ارز ماشین‌آلات کشاورزی خریداری شده و در عرض دو ماه40 تن اشتغال‌زدایی داشته‌ایم.

 احمد ابراهیمی از سرمایه‌گذاران در شهرستان هرسین نیز گفت: در شهرستان هرسین اکثریت جوانان بیکار هستند، تقاضا داریم در کرمانشاه واحدتولید سفیدکننده را دائر کنیم و به کشور عراق که استقبال خوبی دارند، صادر کنیم.

وی افزود: شهرستان هرسین از وجود هتل، خوابگاه دانشجویی و خانه سالمندان محروم است.

این سرمایه‌گذارتاکیدکرد: سرمایه‌گذاری از من حمایت از شما، ما وام نمی‌خواهیم فقط اجازه داده شود واحد گلخانه که به کارخانه تولید اجاق گاز تغییر کاربری داده شده را بامساعدت شرکت گاز برای انشعاب مورد نیارنیاز موافقت شود.

گفتنی اشت که استاندارکرمانشاه با همکاری  احمد ابراهیمی در شهرستان هرسین برای همکاری موافقت کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز