استاندار مرکزی عنوان کرد:

حضور مدیران کل در شهرستان ها رصد می شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۰:۵۳
کد خبر: ۷۱۷۳۹۵
حضور مدیران کل در شهرستان ها رصد می شود
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه ادارات استان در سال جدید باید 20 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی داشته باشند، گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، مصرف انرژی ادارات مورد ارزیابی قرار می گیرد .

به گزارش برنا از اراک ،  سید علی آقازاده در هفتاد و ششمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اینکه در پایان تیر ماه هر سال، اسناد مالی دولت باید به خزانه ارسال شود، گفت: در دو سال اخیر با توجه به اینکه بودجه و اعتبارات دیر ابلاغ شد، مجلس این مهلت را تا پایان شهریورماه تمدید کرد، ولی امسال شورای نگهبان به این تمدید مهلت ایراد گرفته است، لذا از آیت الله دری نجف آبادی به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلح نظام خواستار ارائه این مصوبه مجلس برای تایید در مجمع هستیم .

وی با بیان اینکه ادارات استان باید بیش از گذشته به صرفه جویی در مصرف انرژی اهتمام ورزند، گفت: در پایان سال 96 قرار شد، ادارات استان 20 درصد نسبت به سال گذشته از لحاظ مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشند . در جلسه بعدی ستاد اقتصاد مقاومتی مصرف انرژی ادارات استان مورد ارزیابی قرار می گیرد .

استاندار مرکزی با بیان اینکه ممکن است امسال در ساعت پیک مصرف، 5 هزار مگاوات برق کم بیاوریم، گفت: که برای رفع این مشکل هم مردم و هم ادارات باید صرفه جویی های لازم را به عمل آورند .

آقازاده تصریح کرد: حضور مدیران کل استان ها در شهرستان ها توسط استانداری رصد می شود، زیرا مدیران موظف هستند برای بررسی و رفع مشکلات مردم و دستگاه خودشان، حداقل هفته ای یک بار در شهرستان های استان حضور داشته باشند .

وی گفت: بر اساس آخرین دستور رییس جمهور، میز خدمت از یکم تیرماه در تمامی ادارات اجباری می شود و یکی از کانون های مهم برای مراجعه ارباب رجوع در هر اداره خواهد بود. خوشبختانه در اکثر ادرات استان از 5 ماه پیش میز خدمت راه افتاده است ولی اداراتی که هنوز این میز را در اداره خود فعال نکرده اند، موظف هستند تا پایان خردادماه نسبت به انجام این کار اهتمام ورزند .

آقازاده تاکید کرد: تمامی دستگاه های استان باید تلاش کنند که میز خدمت دستگاه‌شان اولین و آخرین مکان پاسخگویی به ارباب رجوع باشد و علاوه بر آن این میز در بهترین جای اداره قرار گرفته و از افراد حرفه ای با برخورد خوب در این بخش استفاده شود. میز خدمت باید حداقل پاسخگوی 90 درصد سوالات ارباب رجوع باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز