معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

پیکر مطهر شهید مدافع وطن وارد اراک شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۶:۲۲
کد خبر: ۷۱۷۴۱۷
پیکر مطهر شهید مدافع وطن وارد اراک شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پیکر مطهر شهید مدافع وطن ستوان یکم علی اکبر معصومی نژاد صبح روز چهارشنبه با استقبال مقامات نظامی و انتظامی استان وارد اراک شد.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ محمود خلجی افزود: آیین معنوی شبی با شهید امشب از ساعت 21 و 30 دقیقه با حضور خانواده معظم شهید و اقشار مختلف مردم مومن و روزه دار شهرستان اراک در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان 12 متری سعادت محله داوران اراک برگزار می شود. 
وی ادامه داد: همچنین آیین تشییع و تدفین شهید مدافع وطن ستوان یکم علی اکبر معصومی نژاد روز پنجشنبه(24 خرداد) از ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای اراک برگزار می شود. 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: آیین یادبود این شهید والامقام نیز از ساعت 14 تا 16 همان روز در مسجد الزهرا(س) خیابان جهاد(هپکو) اراک برگزار می شود. 
وی در خصوص جزئیات شهادت این شهید نیروی انتظامی گفت: این شهید والامقام در جریان مقابله مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان با نفوذ اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 
سرهنگ خلجی افزود: در جریان این درگیری علاوه بر کشف 876 کیلوگرم تریاک و 41 کیلوگرم مرفین شماری از اشرار مسلح مجروح و معدوم شدند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز