معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی :

آمریکا برای براندازی کشورمان از هیچ اقدامی غفلت نکرده‌ است

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۶:۲۷
کد خبر: ۷۱۷۵۳۲
آمریکا برای براندازی کشورمان از هیچ اقدامی غفلت نکرده‌ است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردم ما چه در روز قدس و چه در دیگر مناسبت‌های ملی مذهبی نشان دادند، اجازه سوء استفاده از مطالبات خود را به آمریکا نخواهند داد.

به گزارش برنا از اراک ، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با بیان اینکه این هفته از 6 تیرماه آغاز می شود و تا 12 تیرماه ادامه دارد، گفت: این هفته یادآور توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکاست. این کشور که مدعی حقوق بشر است برای براندازی کشورمان از هیچ توطئه و اقدام وحشیانه‌ای غفلت نکرده‌ است.

وی ادامه داد: توطئه‌ها و دشمنی آمریکا علیه کشور ما مختص این هفته نیست، بلکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند ولی خوشبختانه هیچیک از اقدامات آنان موفق نبوده است. تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی ایران پر از رویارویی با توطئه‌های آمریکا و متحدانش است، که می‌توان به قضیه طبس، کودتای نوژه، 8 سال دفاع مقدس و غیره اشاره کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه اقدامات مغایر با حقوق بشر که توسط آمریکا علیه کشورمان صورت گرفته باید برای فرزندانمان بازگو شود، گفت: باید اینگونه اقدامات در قالب بسته‌های مشترک تبلیغاتی از طریق صدا و سیما، دستگاه‌ها، اساتید دانشگاه‌ها و معلمان برای جوان امروزی انعکاس داده شود.

حقیقی تصریح کرد: وقتی آمریکا به این نتیجه رسید که نمی‌تواند با کشور ما جنگ رو در رو داشته باشد، وارد جنگ نیابتی شد و به عنوان اولین اقدام در این حوزه، شیطنت و سنگ اندازی در مسیر توسعه اقتصاد کشور را دنبال کرد، آمریکا از عمد برای اینکه صادرات و وارادت کشورمان را تحت تاثیر قرار دهد، قیمت نفت که بشکه ای 100 دلار بود را به 30 دلار کاهش داد و در مجامع عمومی و  بین المللی کشورمان را به عنوان کشور نا امن در سرمایه گذاری معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه جنگ ایدولوژیک یکی دیگر از اقدامات آمریکا علیه کشور ما بود، گفت: سردمداران این کشور با حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر و کشورهای خود فروخته منطقه گروهکی همچون داعش را بوجود آوردند که بتوانند با ایجاد درگیری بین مسلمانان منطقه به اهداف پلیدشان در منطقه دست پیدا کنند که خوشبختانه در عاقبت این گروهک با وجود فجایعی که در کشورهایی همچون سوریه و عراق به بار آوردند نتوانست به هدف نهایی خود دست پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: اقدام دیگر آمریکا علیه کشورمان بالا بردن تنش‌های اجتماعی و فرهنگی در کشور است آنها تلاش می کنند با بالابردن میزان آسیب های اجتماعی و بالا بردن تحریک پذیری جامعه فضایی همراه با ناامیدی، فلج کننده و همراه با آشوب را در کشور بوجود آورند. آمریکا همیشه به دنبال این هدف است که از مطالبات مردم سوء استفاده کرده و آنان را به تجمع اعتراضی ترغیب کند و سپس تجمع‌‌ها را به یکدیگر وصل و در پایان در کشور آشوب ایجاد کند ولی خوشبختانه مردم کشور ما چه در روز قدس و چه در دیگر مناسبت‌های ملی مذهبی نشان دادند، اجازه سوء استفاده از مطالبات خود را به آمریکا نخواهند داد.

حقیقی اظهار کرد: باید به دنبال رفع مشکلات مردم و پیگیر مطالبات آنان باشیم و دست از گفتار درمانی برداشته و عمل کنیم. علاوه بر آن به سوال جوانان امروز که از نزدیک انقلاب را درک نکرده‌اند در خصوص دشمنی آمریکا با کشور ما پاسخ دهیم. پاسخ به سوالات جوانان امروز باید بر اساس شاخص و سند باشد و از نظریه پردازی و امثال آن پرهیز شود. خوشبختانه کشور دارای اسناد متعددی از جنایات آمریکاست که می‌تواند به راحتی در اختیار جوان امروز قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استفاده از تکنولوژهای روز حق هر کشور است، گفت: خوشبختانه به دنیا ثابت کرده‌ایم مصرف انرژی هسته ای ما صلح آمیز و جهت مصارف پزشکی است ولی آمریکا، اسرائیل و همپیمانان آنها از اینکه کشورمان به تکنولوژی‌های روز مجهز است ناراحت بوده و تمام سعی خود را برای عدم دست یابی ما به تکنولوژی‌های روز انجام می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز