استاندار کرمانشاه:

تسریع در وام در مناطق زلزله‌زده

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۱۷۶۹۷
تسریع در وام در مناطق زلزله‌زده
ساخت و تکمیل مدارس روستایی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه باید تا مهرماه به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده که در سالن جلسات تدبیر استانداری تشکیل شد، اظهارداشت: تکمیل شدن مدارس روستایی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه باید تا مهر امسال انجام شود و مدارس شهری در این مناطق با چند ماه تاخیر تحویل داده شود.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۱۳_۲۳-۵۹-۳۷

وی افزود: تسریع در پرداخت وام ها در مناطق زلزله‌زده انجام شده است و دولت به مردم اعلام کرده که وام بگیرند،  شرایط آنها شرایط ویژه‌ای است و مدیران بانک‌ها نباید بهانه تراشی کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: مثلاً متقاضی وام زلزله‌زده که سن بالایی دارد در بعضی اشخاص تا ۸۰ سال از کجا کارت پایان خدمت سربازی  جهت دریافت وام تهیه کندو این بهانه‌ها همه کار شکنی است و قابل قبول نیست.

مدیریت ارشد استان کرمانشاه گفت: ملاک بانک‌ها برای پرداخت وام در مناطق زلزله‌زده بایستی پروانه باشد و هیچ مشکلی در این راستا نیست و ما مجوز بازرسی را به این منظور تهیه می‌کنیم و قضیه کارت پایان خدمت برای متقاضیان وام در مناطق زلزله‌زده  باید حذف شود.

بازوند ادامه داد: بانک‌های عامل بهانه‌ای برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان برای احداث پیلوت و پارکینگ در شهر را نباید بگیرند،  مگر می‌توان شهری را ساخت و بدون پارکینگ.

وی افزود: مدارس روستایی درمناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه باید تا مهر سال‌جاری ساخت آنها به اتمام برسد و مدارس شهری هم با چند ماه تاخیر تحویل داده شود.

بازوندبه وضعیت مستجران در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: لازم است زمین برای احداث واحد مسکونی مستاجرانی که واحد آنها تخریب شده تامین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز