معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج:

طرح پاکداشت طبیعت جنبش اجتماعی برای سرسبزی جاده کرج - چالوس است

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۸:۴۱
کد خبر: ۷۱۷۸۸۲
طرح پاکداشت طبیعت جنبش اجتماعی برای سرسبزی جاده کرج - چالوس است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج در جلسه برنامه ریزی برگزاری روز پاکداشت طبیعت گفت: این طرح بنوعی جنبشی اجتماعی برای سرسبزی جاده کرج - چالوس بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید جمال جلیلى در جلسه هماهنگی برگزاری طرح پاکداشت طبیعت گفت: براى پاکسازى و اجرای طرح پاکداشت طبیعت همگى کمک خواهیم کرد تا این امر الگویى براى فرهنگ سازى پاکداشت طبیعت قلمداد شود.

وى ادامه داد: ما از طبیعت هستیم و وجود ما آمیخته با طبیعت است و همواره نیازمند حفظ و صیانت از آن هستیم.

معاون سیاسى، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه سلامت خانواده هاى ما به سلامت طبیعت بستگى دارد، گفت: باید با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود و با تقویت احساس مسئولیت نسبت به فرهنگ سازی محیط زیست، پاکداشت طبیعت را در وجود یکایک افراد نهادینه کنیم. در این زمینه علاوه بر احساس مسئولیت، رعایت قانون و آموزش و آگاهی بخشی به آحاد جامعه همواره شاهد نتایج مفید و مطلوبى خواهیم بود.

 جلیلى در ادامه با اظهار رضایت نسبت به انتخاب عنوان طرح پاکداشت طبیعت، گفت: این عنوان در راستاى ایجاد علاقمندى و انگیزه در افراد بسیار ارزشمند است که به دنیال این طرح علاوه بر بیان لفظى و تبیین الزامات حفاظت و مراقبت از طبیعت بصورت میدانی نیز عملیاتی شود.

 

نظر شما