پاسخگویی فرماندار کرج به مشکلات مردم این کلانشهر از طریق تلفن ۱۱۱

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۴:۳۷
کد خبر: ۷۱۸۵۷۴
فرماندار کرج صبح امروز در مرکز سامد( سامانه ارتباطات مردمی) حضور پیدا کرد و بصورت تلفنی به سوالات و دغدغه های مردمی پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار برنا؛ سیروس شفقی صبح شنبه ۲۷ خردادماه با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت واقع در استانداری، به صورت تلفنی، آنلاین و بر خط به سوالات مردمی پاسخ داد.

وی کاهش آمد و شد مردم به دستگاه های اجرایی و سرعت در پاسخگویی از جمله مزیت های طرح سامد برشمرد و گفت:یکی از رویکردها و برنامه های دولت نیز بهره مندی از زیرساخت های خدمات دولت الکترونیک جهت خدمت رسانی به مردم است که در این طرح نیز سعی می شود تا ترددهای مکرر مردم به دستگاه ها کاهش پیدا کند و در عین حال درخواست ها و مطالبات مردمی نیز با سرعت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

شفقی افزود:‌ امروز نیز با حضور در مرکز سامانه سامد به تعدادی سوالات مردمی پاسخ داده شد و بخشی از درخواست ها نیز جهت پیگیری به مسئولان ذیربط ارجاع داده می شود.

همشریان عزیز می توانند ضمن تماس با سامانه ۱۱۱ نتیجه اقدامات صورت گرفته و در خصوص موضوع درخواست را بصورت روزانه و از طریق همین شماره تلفن پیگیری نمایند. 

از خدمات مهم این سامانه می توان  به پیگیری نامه‌های مردمی، نامه‌های سفر های ریاست جمهوری و درخواستهای  مردمی از طریق تلفن 111 اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز