فرمانده انتظامی استان لرستان:

۱۷ دستگاه در پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی سهیم هستند

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۱۸۶۷۲
۱۷ دستگاه در پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی سهیم هستند
سردار "حاجی محمد مهدیان‌نسب" با مهم برشمردن امر آموزش در نیروی انتظامی بر ارتقاء مهارت و توانمندی کارکنان آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار " مهدیان‌نسب" در سومین جلسه شور فرماندهان، گفت: کارکنان نیروی‌انتظامی به‌ منظور استقرار نظم و امنیت و پاسداشت ارزش‌های انقلاب‌اسلامی، باید همواره از آمادگی کاملی در همه زمینه‌ها برخوردار باشد.

وی با مهم برشمردن امر آموزش و استمرار آن، افزود: کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی به‌عنوان سرانگشتان نیروی‌ انتظامی به‌ دلیل ارتباط و تعامل با شهروندان برای ارائه خدمات قضائی و انتظامی در این راستا بیشتر مورد تأکید هستند.

سردار مهدیان‌نسب تصریح کرد: برنامه‌ریزی مناسب، حضور به‌موقع در صحنه، هوشمندی و اتخاذ تدابیر لازم، می‌تواند مانع بروز هرنوع ناامنی در سطح جامعه شود.

وی همراهی مردم را یکی از مهمترین اولویت‌ها در پیشگیری از ناهنجاری‌ها و افزایش امنیت اجتماعی برشمرد و با بیان اینکه جلب رضایت مردم، سرلوحه کار پلیس است، عنوان کرد: پلیس لرستان با تلاش شبانه‌روزی به‌ دنبال رعایت اعتبار و منزلت مردم است.

مهدیان نسب ادامه داد: رضایت جامعه از پلیس، یک سرمایه ارزشمند اجتماعی به‌ حساب می‌آید و اعتماد به وی نیز مایه حفظ نظم و امنیت در اجرای قوانین و رفع مشکلات مردم است.

وی گفت: پلیس ضامن تأمین امنیت و برقراری نظم و اجرای قانون است و اگر در برخورد با جرایم و معضلات اجتماعی، پلیس‌راه کارهای اجتماعی را به کار گیرد و مشکلات جامعه را با آن حل کند، بر سرمایه اجتماعی جامعه افزوده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان با بیان این‌که 17 دستگاه در پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی سهیم هستند، تصریح کرد : گشت هدفمند و مستمر، باعث کاهش جرایم می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز