مسابقات نونهالان و نوجوانان اسکیت در ارومیه برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۱۸۷۵۲
مسابقات نونهالان و نوجوانان اسکیت در ارومیه برگزار می شود
رییس هیات اسکیت آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات اسکیت استان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در تیرماه خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سید ضیاءالدین حصاری رییس هیات اسکیت استان در مورد برنامه های پیش روی این هیات گفت: روز جمعه اول تیرماه مسابقات اسکیت نونهالان استان به مناسبت عید فطر و با هدف آماده سازی برای مسابقات دسته جات آزاد کشور در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات نونهالان دختر و پسر با تاریخ تولد ۸۷ تا ۹۱ از سراسر استان می توانند شرکت کنند و انتظار داریم استقبال پرشوری نیز از این مسابقات به عمل بیاید.

رییس هیات اسکیت آذربایجان غربی اظهار کرد: مسابقات اسکیت رده سنی نوجوانان استان نیز از روز ۲۲ تیر طی ۳ مرحله در ارومیه برگزار خواهد شد ضمن اینکه نمایندگان استان برای شرکت در مسابقات لیگ اسکیت کشور آماده می شوند که با توجه به سطح آمادگی ورزشکاران این رشته می توانیم بین ۳ تا ۵ تیم در این مسابقات داشته باشیم.

وی همچنین افزود: کلاس های داوری و مربی گری نیز از دیگر برنامه های هیات در فصل تابستان است که به فراخور زمان برگزار خواهد شد.

حصاری همچنین در مورد برنامه های این هیات برای غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان گفت: با هدف اجرای برنامه های مختلف برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، با تمامی هیات های شهرستانی و همچنین مرکز استان برای برنامه ریزی در این زمینه و برگزاری مسابقات مکاتبه کرده ایم ضمن اینکه انتظار داریم بتوانیم این رشته ورزشی را برای اقشار مختلف شناسانده و استعدادهایی در این زمینه کشف و پرورش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز