توسط واحد عمرانی سازمان همیاری شهرداریهای استان؛

عملیات اجرایی احداث پایانه و پارکینک زیر سطحی آزادی آغاز شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۳:۱۶
کد خبر: ۷۱۹۱۰۰
عملیات اجرایی احداث پایانه و پارکینک زیر سطحی آزادی آغاز شد
مدیرعامل شرکت عمرانی همیار سازه توس وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی احداث پایانه و پارکینک زیر سطحی آزادی مشهد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا پرهیخته پور در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث پایانه و پارکینک زیر سطحی آزادی که صبح امروز با حضور شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهرمشهد برگزار شد، گفت: در راستای رسالتهایی که سازمان همیاری درجهت کمک به اجرای پروژه های شهرداریها دارد، این پروژه طی قراردادی به شرکت همیار سازه به عنوان واحد عمرانی سازمان همیاری واگذار شده است.

وی افزود: این پروژه در محل پایانه فعلی آزادی در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع در 3 طبقه و با زیربنایی حدود 44 هزار مترمربع احداث خواهد شد که در پارکینک آن پیش بینی محل پارک برای حدود 800 خودرو و همچنین 100 جای پارک موتورسیکلت و دوچرخه شده است.

مدیرعامل شرکت عمرانی همیار سازه توس با اشاره به برنامه ریزی ها برای اجرای مطلوب پروژه پایانه و پارکینک آزادی، ادامه داد: مدت زمان این پروژه حدود 2 سال تعیین و هزینه ساحت آن حدود 60 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت همیار سازه توس با برخورداری از کادر اجرایی، تجهیزات و نیروهای متخصص در حوزه عمرانی، همواره تلاش می کند همیار شهرداریها در پروژه های شهری شهرهای مختلف استان به ویژه کلان شهر مشهد باشد.

 

نظر شما