معاون اقتصادی استاندار مرکزی خبر داد؛

معرفی ۷۳۴ طرح روستایی به بانک های استان مرکزی

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۷:۴۷
کد خبر: ۷۱۹۱۱۴
معرفی ۷۳۴ طرح روستایی به بانک های استان مرکزی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: 734 طرح اشتغال روستایی به منظور دریافت تسهیلات بانک های عامل این استان معرفی شد.

به گزارش برنا از اراک، سعید فرخی روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال روستایی استان مرکزی، افزود: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای طرح های اشتغال روستایی بیش از 2 هزار و 100 میلیارد ریال است که در صورت اجرایی شدن بیش از سه هزار و 356 فرصت شغلی به دنبال دارد. 

وی اظهار کرد: تسهیلات اشتغال روستایی در 2 بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش پرداخت می شود که نرخ بهره تسهیلات سرمایه ثابت 6 درصد و تسهیلات سرمایه در گردش نیز با نرخ بهره 10 درصد به متقاضیان پرداخت می شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: 539 طرح از مجموعه این طرح ها با تسهیلات هزار و 750 میلیارد ریال در بانک های عامل در دست بررسی است و بقیه نیز به دلیل کمبود مدارک و برای بررسی های مجدد به کمیته روستایی ارجاع داده شد. 

فرخی افزود: 195 طرح ارائه شده به بانک های عامل با رقم 340 میلیارد ریال مصوب شده است که از این میزان 86 طرح با تسهیلات 77 میلیارد ریال منجر به عقد قرارداد شده و 186 فرصت شغلی به دنبال دارد از 86 طرح منعقد شده 78 طرح با رقم 67 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ایجاد 167 فرصت شغلی پرداخت شده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: راه اندازی واحدهای تولیدی به خصوص توسعه صنایع تبدیلی در روستاها و با مدیریت منطقی و کارشناسی از سوی مسئولان مربوطه بستر ساز اشتغال پایدار و عاملی موثر در جلوگیری از مهاجرات بی رویه به شهرها است. 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز