شانس ۳ شمشیرباز آذربایجان غربی برای کسب سهمیه و مدال در بازی های آسیایی جاکارتا

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۶:۱۲
کد خبر: ۷۱۹۲۹۰
شانس ۳ شمشیرباز آذربایجان غربی برای کسب سهمیه و مدال در بازی های آسیایی جاکارتا
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: ۳ شمشیرباز استان که در اردوهای متوالی تیم ملی نیز حضور دارند شانس کسب سهمیه و مدال در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را دارند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، شهریار نوبخت درمورد آخرین وضعیت شمشیربازان ملّی پوش استان برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: طاهر عاشوری در اسلحه اپه و خانم ها سکینه نوری و الهه قهرمانی ترتیب در دو اسلحه اپه و فلوره، ۳ نماینده استان هستند که به احتمال بسیار زیاد در لیست اعزامی تیم ملّی شمشیربازی کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا خواهند بود.

وی ادامه داد: این ۳ شمشیرباز هم اکنون در مسابقات آسیایی تایلند حضور دارند و این مسابقات به نوعی آماده سازی برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتاست.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی اضافه کرد: هر ۳ شمشیرباز شانس کسب سهمیه و مدال در بازی های آسیایی جاکارتا را دارند و امیدواریم بتوانند با تمرینات مطلوب به این مهم دست پیدا کنند.

نوبخت در مورد برنامه های هیات در فصل تابستان هم گفت: برنامه های هیات برای غنی سازی اوقات فراغت به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان و حوزه معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ارسال شده و در این راستا سالن شمشیربازی مجموعه ورزشی تختی ارومیه در فصل تابستان ازصبح تا شب برای استفاده نوجوانان و جوانان دایر خواهد بود.

نوبخت در خاتمه اظهار کرد: تیر و مردادماه امسال نیز تیم شمشیربازی آذربایجان غربی با ترکیب کامل در مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی نونهالان و بزرگسالان که در تهران برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز