امروز رخ داد ؛

بازدید استاندار از محل ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۶:۰۷
کد خبر: ۷۱۹۶۰۰
بازدید استاندار از محل ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه لرستان
استاندار لرستان و احمد مرادپور معاون عمرانی استانداری لرستان از چند پروژه عمرانی در خرم‌آباد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سیدموسی خادمی استاندار لرستان و احمد مرادپور معاون عمرانی استانداری لرستان در منطقه کهریز خرم‌آباد از محل ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

با احداث این تقاطع هفت کیلومتر از مسیر تردد به دانشگاه لرستان از سمت خرم‌آباد کوتاه‌تر می‌شود.

استاندار و معاون عمرانی وی همچنین از محل احداث دو پل بر روی خرم‌رود بازدید کرده و در جریان جزئیات مربوط به آنها قرار گرفتند.

شایان ذکر است احداث دو پل بر روی خرم رود از چند ماه پیش با دستور استاندار لرستان در دستور کار قرار گرفت و اکنون با تأمین اعتبار از سوی استانداری عملیات اجرایی آن توسط شهرداری به‌عنوان مجری طرح آغازشده است.

در ادامه معاون عمرانی استاندار لرستان از ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان که مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند نیز بازدید کرد.

احمد مرادپور در این زمینه گفت: این ساختمان با زیربنای بیش از ۶ هزار مترمربع و بااعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان، مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند.

وی اافزود: رئیس دانشگاه لرستان در زمینه جذب به هنگام و به‌موقع اعتبارات عملکرد موفقی داشته و حتی زودتر از موعد اعتبارات را جذب کرده که این یک عملکرد مثبت است.

بازدید از پروژه زیرگذر بهارستان از دیگر برنامه‌های امروز معاون عمرانی استاندار لرستان بود.

مرادپور در ارتباط با این پروژه گفت: عملیات احداث زیرگذر بهارستان به‌سرعت در حال اجراست و تا رسیدن به افتتاح کامل، بازدیدهای میدانی پیوسته و مداوم از آن خواهیم داشت.

وی همچنین از پروژه ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر در نزدیک فرودگاه خرم‌آباد نیز بازدید کرد و با عوامل اجرایی پروژه به گفتگو پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز