مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه ،تاکیدکرد:

گردشگران از استفاده مواد شوینده در دریاچه گهر خودداری کنند

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۵:۲۱
کد خبر: ۷۱۹۶۱۲
گردشگران از استفاده  مواد شوینده در دریاچه گهر خودداری کنند
مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه از جمع آوری زباله ها و پاکسازی منطق گردشگری دریاچه گهر از زباله، در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛خسرو بهلولی در این خصوص  گفت: خوشحالم که به همه کسانی که به مسئله محیط زیست و به خصوص دریاچه گهر اهمیت ویژه می دهند؛ اعلام نمایم که در حال حاضر دریاچه گهر یکی از پاکترین مناطق گردشگری طبیعی کشور است.

وی افزود: طرح جمع آوری لحظه ای زباله ها در دریاچه گهر در دستور کار قرار دارد و به همه گروهها پلاستیک زباله داده شده و به صورت لحظه ای به محض ترک محل توسط گروه های گردشگری زباله ها جمع آوری می شود و به محل موقت زباله ها حمل شده تا در فرصت مناسب به شهر و از آنجا به مراکز بازیافت ارسال گردد.

بهلولی تصریح کرد: در هفته گذشته تعداد زیادی کارگاه صحرایی آموزش محیط زیست ویژه گروههای گردشگری در منطقه برگزار شده است و با تلاش محیط بانان سر محیط بانی گهر و همیاران محیط زیست کنترل خوبی بر دریاچه گهر از نظر حفاظتی صید و شکار برقرار است.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه از همه گردشگران تقاضاکرد از استفاده  مواد شوینده در دریاچه گهر جدا خودداری نمایند و هنگام حضور در دریاچه گهر تا حد امکان توصیه های زیست محیطی را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز