همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بسترساز نشاط اجتماعی در کرج

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۱۹۷۶۷
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بسترساز نشاط اجتماعی در کرج
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه مردم به ویژه نسل جوان نیاز به شادابی و نشاط اجتماعی دارند، گفت: همایش پیاده روی خانوادگی که ۲۲ تیرماه برگزار می شود، زمینه ساز حرکت اجتماعی و پویایی جامعه خواهد بود لذا انتظار می رود دستگاه ها و سازمان های خدماتی در کنار رسانه ها بسترساز حضور اجتماعی - ورزشی باشند.

به گزارش خبرنگار برنا، سید جمال جلیلى در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که در فرمانداری کرج برگزارشد؛ گفت: این همایش پیاده روى خانوادگى نمادى در جهت تداوم اتحاد مردم به شمار مى رود و همچنین از موثرترین اقداماتى است که می تواند در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی داشته باشد.ب

*مردم و نسل جوان به شادمانی و پویایی نیاز دارند

وى ادامه داد: با توجه به شرایط کنونى، مردم و قشر جوان ما نیاز دارند که شادمانى و پویایى داشته باشند.

معاون سیاسى انتظامى فرماندار ویژه شهرستان کرج بیان کرد: باید این فضا را ایجاد کرد که مردم به ویژه قشر جوان بتوانند انرژی های مثبت خود را تخلیه کنند چرا که چنین حرکت های جمعی می تواند موجب پویایی جامعه باشد و این اقدام یکی از روش های مقابله با آسیب های اجتماعی است.

*لزوم اطلاع رسانی گسترده دستگاه ها و رسانه ها

وی همچنین با تاکید بر تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب در خصوص همایش پیاده روی خانوادگی گفت: در این رابطه از ظرفیت دستگاه ها در حد بضاعت استفاده شود و در کنار آن نیز شهرداری ها و دستگاه های فرهنگی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های شهرستانی، با همراهی رسانه ها و مطبوعات، اطلاع رسانی لازم را بمنظور آگاهی مردم نسبت به برگزاری این رویداد ورزشی و حرکت اجتماعی در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسى انتظامى فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه کلیه تمهیدات برگزاری این همایش پیاده روی خانوادگی اندیشیده شده است افزود: انتظار می رود، طبق مسیرهای پیش بینی شده مردم در این گردهمایی ورزشی – اجتماعی حضور چشمگیر داشته باشند.

*دستگاه های خدماتی مشارکت چشمگیر داشته باشند

جلیلى در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت استقرار تیم های آتش نشانی، هلال احمر و دیگر دستگاه های خدماتی گفت: سازمان هایی که مى توانند در راستاى هر چه پر شورتر برگزار شدن این مراسم مشارکت داشته باشند، باید ورزش و جوانان را همراهى کنند.

لازم به ذکر است که همایش پیاده روى خانوادگى، ٢٢ تیرماه به سمت بلوار جمهورى در شهر کرج با حضور آحاد مردم و با برنامه هاى گوناگون و اهداى جوایز به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و هیئت ورزش هاى همگانى برگزار خواهد شد.

این برنامه زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز