کهنموییان رییس هیات هندبال آذربایجان غربی شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۱۹۷۷۷
کهنموییان رییس هیات هندبال آذربایجان غربی شد
با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان غربی در حضور رییس فدراسیون، شاهین کهنموئیان آذری برای 4 سال به عنوان رییس هیات استان انتخاب شد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، ظهر امروز با حضور علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال کشور و ناصر خدادادی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان برگزار شد که طی آن شاهین کهنموئیان آذری با 12 رای به عنوان رییس هیات انتخاب شد.
محمد مجرد قره باغ دیگر کاندیدای هیات 6 رای بدست آورد.
علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال در حاشیه این مجمع انتخاباتی گفت: باید با کمک هم تلاش کنیم رشته هندبال دوباره به وضعیت خوب خود بازگردد و در این میان رؤسای هیات باید بتوانند با تلاش خود سعی کنند برای توسعه و پیشرفت این رشته در استان خود اقدام به درآمدزایی کنند.
وی ادامه داد: از اسفند سال 95 که به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شدم تا به امروز بخش بزرگی از بدهی ها از جمله بدهی داوران و فدراسیون آسیا را پرداخت کرده ایم و تلاش می کنم با پرداخت باقی بدهی های فدراسیون شرایط هندبال را بهبود ببخشیم.
رییس فدراسیون هندبال آذربایجان غربی اضافه کرد: پیشرفت و بهبود هندبال بدلیل مشکلاتی که بوده زمان بر است با این حال تمام تلاش خود را برای رشد این رشته ورزشی انجام می دهیم.
ناصر خدادادی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع بر هم افزایی و تعامل خانواده بزرگ هندبال استان و بهره مندی از پتانسیل ها و ظرفیت های ارزشمند این رشته ورزشی در دستیابی به آینده درخشان هندبال آذربایجان غربی تأکید کرد.

 

نظر شما